AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Hei! Jeg skulle gjerne ha hatt hjelp til å fylle ut CV. Jeg har en relativt tom CV. Ingen arbeidserfaring, og lite annet å vise til. Jeg får imidlertid økt erfaring om noen måneder, og en slik erfaring kan gjøre CV'en min sterkere. Er dette noe som kan tas med, eller bør jeg avvente til et eventuelt intervju? Anonymkode: 5915c...9fa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Ta med et avsnitt med "Planer fremover" der du beskriver den erfaringen du vil få. Det bør være rimelig sikkert at du får den. Ta også m om du har hatt verv el vært aktiv innen sport, musikk el.a. under feks Privat interesser / fritid Forøvrig har mange unge (håper du er ung..) ganske sparsomme CVer Anonymkode: d71f2...1f8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta med et avsnitt med "Planer fremover" der du beskriver den erfaringen du vil få. Det bør være rimelig sikkert at du får den. Ta også m om du har hatt verv el vært aktiv innen sport, musikk el.a. under feks Privat interesser / fritid Forøvrig har mange unge (håper du er ung..) ganske sparsomme CVer Anonymkode: d71f2...1f8 Takk for innspill! Jeg skal vurdere litt videre hvordan jeg bør sette det opp. Anonymkode: 5915c...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå