AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Pristest på frukt og grønt Æ er dyrest Vi har sjekket prisene på frukt og grønt hos kamphanene Rema, Extra og Kiwi. Og Extra er billigst! Det er Coop Extra som er billigst, både med og uten rabatter. Du kan se alle prisene og rabattene nedenfor. (se linken) http://www.dinside.no/okonomi/ae-er-dyrest/66595710 Anonymkode: f9e1c...d2f
Ayesh Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Hva er egentlig Æ? Og hvordan får man den rabatten? Får man rabatt hver gang man handler? Kan noen forklare meg litt?
penny_ Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 10 timer siden, Ayesh skrev: Hva er egentlig Æ? Og hvordan får man den rabatten? Får man rabatt hver gang man handler? Kan noen forklare meg litt? https://www.rema.no/ae/
dillyduzit Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Kall meg gjerne idiot, men jeg betaler heller mer for gode råvarer (bedre kvalitet på frukt og grønt) enn det skvipet de har på Extra. Hvertfall i mitt området, så er frukt og grønt hos Extra så dårlig at det ikke går en halv dag før mye av det blir dårlig, kontra Rema hvor det holder seg til jeg faktisk trenger det. Endret 9. januar 2017 av dillyduzit 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Er det virkelig så viktig? 5% av prisen av og til, det er jo så lite, det er ikke ei krone engang. Er ikke kvalitet på frukt og grønt er viktigere? Her jeg bor, har vi Spar, Kiwi, Matkroken og Rema. Og en innvandrerbutikk da. Frukt og grønt er desidert best både på kvalitet og utvalg på Rema, av kjedebutikkene ihvertfall! Andre har tomatoer og avokadoer som er umodne - og blir aldri modne heller, klementiner som er overmodne, og et utvalg som er alltid utplukket og manglende. Osv osv... Håper virkelig ikke at Rema skal bli så gode på pris at kvaliteten går ned.. Anonymkode: 655c2...577
Cirkelin Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har alle kjedebutikkene innen rekkevidde og gvor jeg handler avhenger av hva jeg skal ha og er medlem i både Coop og Trumf. Frukt og grønnsaker er av elendig kvalitet hos den lokale Extra, mens både Kiwi og Rema har godt utvalg. Oversikten i linken fra dinside gir ikke et representativt utvalg for min del da det her i huset går mest av andre ting enn det som står på den listen. Dessuten stusser jeg over noen av prisene da min lokale rema hadde bananer til 12.90 og mango for en 10'er. Uansett så testet jeg Æ for første gang i dag og på tross av "bare" 10% rabatt på frukt og grønnsaker så utgjorde total rabatt 38 kroner, hvorav 15, 60 var grønnsaker. Jeg kunne altså fått ca 8 kroner mer i grønn rabatt på Kiwi eller 1,56 på Coop, men da ville rabatten på det øvrige kjøpet vært 2,28 i stedet for 22,82. Totalt sett så ble jeg positivt overrasket over at totalsummen på kr 430 ble redusert til 392 bare ved å registrere kortet i en app og jeg synes det er positivt at beløpet trekkes fra direkte. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå