AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hvor ofte finner du på ting med venner? Hvor mange venner har du som er så gode at dere finner på ting? Hvordan møter dere nye venner? Anonymkode: 8d3e6...c5e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har INGEN venner. Enda jeg er både søt, snill og grei. Hyggelig er jeg også. Så den eneste jeg snakker med utenom barna mine, naboer jeg treffer ute i gata og kollegaer er søsteren min. Ingen gratulerer meg dagen, aldri blir jeg bedt på noe av noen. Hadde vørt koselig å hatt gode venninner å innimellom gå på kino med, kafé og kanskje en konsert. Er i 30-årene. Anonymkode: 2fb2a...5c4
Nøste~ Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Sjeldent, et par ganger i halvåret kanskje. Jeg definerer ikke gode venner ut fra at vi kan finne på ting i fritiden, men hvis vi skal gå etter det allikevel så blir det vel 8stk. Møter de der jeg er nødt, som f. eks på skolen hvor det er veldig greit å ha et par stk i bakhånd som kan brukes til hver gang man må gå sammen for å gjøre et eller annet.
Wawii Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Kanskje en gang i måneden. Jeg har to veldug nære venninner, den ene bor her og den andre studerer i en annen by, men vi møtes når hun er her på ferie. Hun som bor her er veldig opptatt med jobb, og det er forsåvidt jeg også, men vi prioriterer hverandre når vi kan.
Clarity Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 De siste tre-fire årene har det blitt sjeldnere og sjeldnere. Hverdagene mine går i all hovedsak med til studier og jobb, mens helgene mine hovedsakelig blir brukt til å være sammen med samboer og familie dersom jeg har fri. For ja, jeg er faktisk en av de som uten problemer kan si at venner er lenger ned på prioriteringslista mi enn kjæresten min og familien min. Vennene mine ser jeg altså kanskje en gang i måneden, noen ganger også sjeldnere. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Pleier som oftest å bli i helgene, da jeg har fast jobb, og slapper av/trener etter jobb. Spørs hvem venner det er snakk om, men går ofte 2-3 uker. Anonymkode: e2109...251
Ivy Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Alt i fra 1-2 ganger per uke, til hver dag i uka. Det varierer alt ettersom hvem som er tilgjengelig og ønsker å finne på noe og hva jeg selv har på timeplanen. Jeg har vært veldig sosial de siste 5 ukene, så tipper jeg kommer til å trekke litt tilbake snart for å lade "batteriene".
Gjest Belle âme Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Kvar dag, nesten heile dagen òg. Bur med typen i leilighet og der har vi besøk kvar dag eller går ut saman med andre.
Hu i byen Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 Er nesten daglig - lunsj, kaffe, joggetur, dans, et glass på stampuben fordi man stakk hodet innom og noen venner var der tilfeldigvis, konserter osv. Det går litt i perioder, men det er ikke alltid helaftener da..
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #10 Skrevet 10. januar 2017 Igjen, jeg hadde aldri svart på slike spørsmål i fra noen jeg ikke kjenner. Anonymkode: 7a576...afd
Gjest AvocadoMelon Skrevet 10. januar 2017 #11 Skrevet 10. januar 2017 1-2 ganger i mnd møtes vi til middag/lunch/fest. Noen jeg trener sammen også innimellom, ellers så er det skole og sosialisering hver dag der med "skole" venner.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #13 Skrevet 11. januar 2017 Gikk et skoleår i Oslo for to år siden og da ble det fort middag/lesing/fest 2-3 ganger i uken. Kanskje flere dager også innimellom. Nå som vi ikke går der lengre har det blitt mye mindre tid sammen, mye grunnet jobb og at et par har flyttet hjem igjen. Blir 1-2 ganger i måned kanskje, det varier litt. Enten så er vi hele gjengen sammen (4-5 stk) eller så finner jeg på noe med en og en. Er et par til som jeg henger med nå og da, fra VGS og en tidligere jobb. Det blir kanskje ikke mer en 1 gang hver 3/4 måned. Men føler ikke at jeg trenger noe mer, for alt er som ''normalt'' når vi møtes og praten går veldig lett Skulle kanskje ønske at de var litt flinkere til å ta initativ til å møtes, for går ofte bare en vei dessverre.. Anonymkode: 6f041...802
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #14 Skrevet 11. januar 2017 På Monday, January 09, 2017 den 0.06, AnonymBruker skrev: Jeg har INGEN venner. Enda jeg er både søt, snill og grei. Hyggelig er jeg også. Så den eneste jeg snakker med utenom barna mine, naboer jeg treffer ute i gata og kollegaer er søsteren min. Ingen gratulerer meg dagen, aldri blir jeg bedt på noe av noen. Hadde vørt koselig å hatt gode venninner å innimellom gå på kino med, kafé og kanskje en konsert. Er i 30-årene. Anonymkode: 2fb2a...5c4 Jeg trenger en koselig og snill venn. Dame i 30- årene med barn. Ganske søt og sjarmerende er jeg også Anonymkode: 93915...647
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #15 Skrevet 15. januar 2017 Det er vanskeligere og opprettholde kontakten til eldre man blir Anonymkode: 8d3e6...c5e
Krutthøna Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Blir sjeldnere og sjeldnere, dessverre. Savner noen ganger ungdomstiden. Da vi bare kunne gå å ringe på døren og spørre om vi skulle finne på noe. Nå til dags må alt planlegges i ukesvis først. Og alt skal starte med en sms. Litt trist! 3
Krakk Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 Prøver å få gjort det mest mulig, men både jeg og andre er mye opptatte. Jeg har faktisk et talent i å ha en jobbvakt akkurat de dagene vennene mine vil dra ut. Uansett skulle jeg gjerne hengt mer med venner, skal straks ut på tur med en venninne nå da, så blir kos, bare venter på at telefonen skal få ladet litt haha.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 Varierer veldig, men to-tre ganger i uka, kanskje? Jeg har noen gode venner og en del mer perifere. Går på kafé, konsert, drikker vin i helgen, og går på en del kulturelle arrangementer som skjer. Har en del venner gjennom interessen for et kulturfelt. Er snart 30, ingen barn, samboer. Anonymkode: fcab4...6f4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #19 Skrevet 15. januar 2017 30 år her, og finner på noe på noe med venner ca 5 dager pr uke i snitt. Noen ganger hver dag, noen ganger sjeldnere. Har vel en 10-15 venner jeg kan finne på ting med, og 4-5 av dem er jeg med veldig ofte. Anonymkode: eaa92...64c
korallrev Skrevet 15. januar 2017 #20 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har flyttet mye siden videregående, litt etter kjærester og nå har jeg endelig funnet en by jeg vil være i - og er så heldig at jeg traff en som nå er samboeren min her og. Siden jeg har flyttet mye rundt er det få gamle venner jeg har mye kontakt med, og de jeg har møtt via jobb er stort sett minst ti år eldre enn meg og har en helt annen hverdag med små til store barn. Jeg er mye alene, men er vant til det. Har noen her jeg møter i helgene til et glass vin eller ti, men det kan fort gå noen måneder mellom hver gang, og ei venninne her som jeg møter både i helger og i ukedager, i perioder flere ganger i uka, andre ganger tre-fire uker mellom hver gang. Er mye med samboer og trives veldig med det. Venter barn til sommeren, så håper egentlig jeg kommer i kontakt med noen på grunn av det da, kjenner det hadde vært fint med flere venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå