Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at kroppen bestandig vil opp til den høyeste vekten du har hatt....

Stemmer dette?

Noen som har gått ned en del i vekt og klart og holde den?

Anonymkode: 53426...064

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Det som dog stemmer, er at hvis man lenge har en vekt vil gjerne kroppen holde seg på denne vekta. Jeg har selv tidligere veid 10 kilo mer enn det jeg gjør nå. Da var jeg i øvre del av normalvekt, og nå er jeg i nedre del av normalvekt med BMI rett over 20 (nedre del av normalvekt pga at jeg er muskuløs og har alt for lav fettprosent. BMI er jo bare rettledende). Det har selvsagt nesten bare pga inntak av mat, men kan ikke si at jeg merker kroppen prøver å veie mer enn det jeg gjør. Tvert i mot sliter jeg skikkelig med å legge på meg et par kilo, og til og med en jul med lite aktivitet og masse mat rikket ikke et gram på vekten. Det har med at jeg nå har veid det jeg gjør i mange måneder og kroppen vil holde seg der. Min normale trivselsvekt er i alle fall 3 kilo mer enn nå. 

Anonymkode: 31722...613

Skrevet (endret)

Det sies så mye rart. Folk liker å tjene penger. Hvis man kan appellere til frykt OG latskap på en gang, har man skapt en suksess.

Kroppen "vil" ingenting annet enn å holde liv i deg. Vanene dine "vil" fortsette å være vaner. Mat smaker godt.

Jeg har gått ned 25 kilo etter et liv i tro på myter. Nå har jeg holdt målvekt i over to år.

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...