Vimsehue Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hei:) jeg sluttet på p piller for 6 uker siden og vi prøver å få barn. Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter du sluttet på prevensjon? Jeg har veeeldig ømme brystvorter, kan ikke komme borti de uten at det gjør vondt, og kjenner et slags ubehag i magen. Ikke har jeg hatt mensen siden jeg sluttet på p piller heller.. KAN det være et tidlig tegn på graviditet? ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Har du hatt sex? Gratulerer. Du kan være gravid. Anonymkode: dfa5c...78b 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Som prøvere kan alt være tegn på graviditet.... Ta en test. (jeg fikk positiv test 4 uker etter pilleslutt) Anonymkode: 36b0e...0df
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Hei. 6 uker siden du sluttet sier du? Gratulerer, du venter trillinger! Anonymkode: 9d079...67b
Vimsehue Skrevet 8. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt sex? Gratulerer. Du kan være gravid. Anonymkode: dfa5c...78b Ja, har hatt regelmessig samleie etter jeg sluttet på pillene
blomst12 Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Det disse anonyme brukerne prøver å si, men som ikke klarer være hyggelig samtidig, er at du burde ta en test. Eggløsning kommer før mensen så sjansen er absolutt til stede for graviditet. Samtidig er det fort å havne i fella at man tolker alle tegn som graviditetsymptomer når det likegjerne kan være tegn på eggløsning eller mensen. Lykke til videre med prøvingen 4
Gjest Dragoste Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Ja, du kan jo være gravid, men sjansen for at det bare er bivirkninger på pilleslutt er like stor vil jeg si.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Kanskje, kanskje ikke. Andre symptomer kan være økt luktesans, svimmelhet og tretthet. Ta en test - Lykke til! Anonymkode: a8f01...5e4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 Jeg får ømme brystvorter både ved eggløsning og mensen. Hvis du er på overtid med mensen: test! Anonymkode: f71a2...cac
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #10 Skrevet 9. januar 2017 18 timer siden, Vimsehue skrev: Hei:) jeg sluttet på p piller for 6 uker siden og vi prøver å få barn. Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter du sluttet på prevensjon? Jeg har veeeldig ømme brystvorter, kan ikke komme borti de uten at det gjør vondt, og kjenner et slags ubehag i magen. Ikke har jeg hatt mensen siden jeg sluttet på p piller heller.. KAN det være et tidlig tegn på graviditet? ☺️ Kan altså være gravid, det kan også være eggløsning eller bare symptom på at su har slutta på prevensjon. Selv gikk jeg en hel mnd med ømme pupper uten mensen og uten å være gravid. Anonymkode: 809b0...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå