AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Del Skrevet 8. januar 2017 Og jeg blir å plaget av denne lyden. Sukk. Mulig å lydisolere den eller er det bare å kaste? Anonymkode: b724d...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Del Skrevet 8. januar 2017 Alle jeg kjenner med gamle flotte veggklokker lar den stå stille, altså stopper klokken og bruker den for dekorasjon Anonymkode: 74a52...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 8. januar 2017 #3 Del Skrevet 8. januar 2017 Tikker for fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheltay Retrac Skrevet 8. januar 2017 #4 Del Skrevet 8. januar 2017 Går det an å fjerne sekundviseren kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. januar 2017 #5 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Når jeg leste dette, så hørte jeg plutselig at klokken i stuen her tikker. Høyt! Det gjorde den også i starten, men nå har jeg altså vent meg til lyden og hører den vanligvis ikke lenger. Det samme vil sannsynligvis også skje med deg når du har hatt klokken en stund Endret 8. januar 2017 av Leo PS Klokken på badet tikker, om mulig, enda høyere og den er det minst ett år side sist jeg hørte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 9. januar 2017 #6 Del Skrevet 9. januar 2017 Helt enig med siste. Man venner seg til det etterhvert. Her er den en som både tikker og gir ganske mye lyd fra seg hver halve time så man hører det i hele huset. Sover godt om natten for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 11. januar 2017 #7 Del Skrevet 11. januar 2017 Skaff deg et gjøkur ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå