Gå til innhold

hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr litt som jeg føler har hatt meg på gress (sjelden tid til å treffes, av og på).. Vi plukket opp tråden nylig på han initiativ, men etter et par dates og en periode han hadde vært veldig interessert tok han null kontakt. Tok kontakt etter en uke og hørte hva som skjedde, men fikk først svar over et døgn senere selv om han hadde rukket å bytte bilde på face., der han svarte på om han ville treffes mer, men sa han var sykt opptatt og spurte hvordan det gikk. Jeg ble ganske provosert over at han ikke gadd å svare før så sent så jeg sletta han og svarte ikke på meldingen. Er det ok å gjøre som jeg gjorde tenker dere? :P

Anonymkode: dcbb1...374

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 23d3a...41f

Skrevet

Så lenge du er fornøyd med valget ditt :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg synes egentlig ikke det er ok. Jeg forstår at du ikke ønsker å snakke med han mer men jeg synes man skal si fra om at man ikke ønsker mer kontakt :) 

Anonymkode: 376a5...ce3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han er interessert. Om du ikke vil ha han som venn på sosiale medier så sletter du han.

ang måten han gjorde det på så er han nok sikkert konfliktsky og ville heller at kontakten skulle dabbe av I stedet for å si noe. 

Anonymkode: e6f62...50a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg synes egentlig ikke det er ok. Jeg forstår at du ikke ønsker å snakke med han mer men jeg synes man skal si fra om at man ikke ønsker mer kontakt :) 

Hvorfor? Hun har jo prøvd, men han er avvisende. Bedre å slette enn å bli holdt på gress. Synes Ts gjorde det som var riktig og stod opp for seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, LadyL skrev:

Hvorfor? Hun har jo prøvd, men han er avvisende. Bedre å slette enn å bli holdt på gress. Synes Ts gjorde det som var riktig og stod opp for seg selv. 

Jeg mener ikke hun skal fortsette å prøve eller ikke stå opp for seg selv. Heller ikke at hun skal fortsette å bli holdt på gress eller ikke slette han. Jeg synes bare ikke noe om hele den slette uten å si fra greia :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det er riktig å gjøre som du gjorde. Sånne hot/cold-mennesker er ikke noe å samle på. Han har jo på en måte "lurt" deg, når han tok opp tråden igjen, virket veldig interessert, men var det ikke likevel.

Anonymkode: 156d7...5bc

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke hun skal fortsette å prøve eller ikke stå opp for seg selv. Heller ikke at hun skal fortsette å bli holdt på gress eller ikke slette han. Jeg synes bare ikke noe om hele den slette uten å si fra greia :) 

Om det hadde vært i en situasjon hvor man hadde datet og man satt igjen med inntrykket av at man har god kjemi og koser seg på date, for så å plutselig bli slettet, er jeg enig med deg. Akkurat i dette tilfellet synes jeg det var greit.

Skrevet

Du gjorde det riktige! Ser ikke ut som han er interessert, og ikke faen om jeg hadde giddet det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...