Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste gjennom flere år, kastet meg ut i dag. Det var en ganske så brutal avskjed også. Han slang masse dritt om meg, at jeg var en dritt-kjerring og at jeg bare kunne stikke for sånn kjerring ville han ikke ha. Alt dette fordi jeg ikke orket å ha sex i natt. (Noe som skjer i gang i året max). Jeg lagde frokost til han og prøvde å være god mot han, men han sluttet ikke med drittslengingen.

Han provoserte meg veldig og jeg hev til slutt et glass saft på han. Da fløy han på meg. Dyttet meg inn i veggen, tok tak i håret mitt og dro meg med det ut til døra. Så dyttet og sparket han meg ned trappa.

Nå er jeg hjemme hos meg selv. Jeg orker ikke å gjøre noe som helst. Kroppen min fungerer ikke. Har bare ligget å stirret ut i lufta i flere timer. Jeg er fortvilet. Jeg har en del ting som jeg er helt nødt til å få gjort i løpet av helgen og burde ha vært godt i gang allerede. Men i den tilstanden jeg er i, får jeg nok ikke gjort noe.

Jeg fatter ikke at den mannen har klart å ødelegge meg så mye. Jeg er sterk på alle andre områder. Psykisk knekker han meg helt. Alt jeg gjør blir galt. Likevel klarer jeg ikke komme meg unna han. Dette er ikke første gangen jeg har fått litt bank. Som oftest er det jeg som kryper tilbake. Vil bare ha litt kjærlighet. Føle meg litt elsket.

KAN NOEN VÆRSÅSNILL Å FÅ MEG VEKK FRA HAN?!

Jeg klarer det ikke selv.. Finner ikke styrken. Jeg er altfor glad i han. Vil bare at vi skal ha det fint sammen. Skulle ønske at jeg kunne bare viske bort alle de gode minnene, slik som jeg gang på gang visker bort de onde. Jeg har vært borte fra han over lengre tid før. Likevel har jeg falt for fristelsen å ha kontakt med han og så igjen være kjærsten hans. Ja jeg er dum. Jeg er en vandrende katastofe og en belastning for mine nærmeste. Det er grunnen til at jeg nå får utløp for min frustrasjon her og ikke hos familie eller venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg vekk en gang for alle, vær så snill. Det finnes så mange kjekke og greie menn der ute som bare venter på å gi deg sin kjærlighet.

Å, tenk om du blir gravid og så flytter fra ham. Da får han (hvis du er heldig) besøksrett og da må du sende det beste du har i livet på besøk til en tyrann. Gjør det for dine ufødte barns skyld. Kanskje det kan være en motivasjon?

Klarer du det ikke alene, så søk hjelp på et krisesenter. De kan sikkert hjelpe.

Føler med deg og ønsker deg lykke til. Sender deg mange gode klemmer.

Skrevet

Uff, dette høres ikke bra ut :-( Har heldigvis aldri vært i en sånn situasjon selv, men vil bare ønske deg lykke til. Du virker jo som en sterk jente, som heldigvis klarer å se selv at du er det. Du må bare overføre den styrken til det området av deg selv som gjelder ham også...

Kitty har rett - det finnes menn der ute som bare venter på å få gi deg sin kjærlighet! Og det må du bare våge å tro på :klem:

Lykke til - jeg håper du klarer å komme deg unna!!

:klem2:

Skrevet

Du - ærlig talt, du må jo ikke finne på å oppsøke han for å fortsette forholdet med han...! Vil du virkelig ha en sånn kjæreste?

• 5 uker senere...
Gjest Minasina
Skrevet

Å, vet at det der er vanskelig, men hør på den lille stemmen inne i deg selv som sier at du fortjener noe bedre!

Det kommer IKKE til å bli noe lettere å leve med han eller gå fra han om noen år. Vær så snill å hør på fornuften i deg, ikke la han tukte deg!!! Det har du ikke fortjent.

For en DRITT!!!! Det skal du si til deg selv hver eneste dag til du ikke fristes mer...

Lykke til!

Skrevet

Du fortjener bedre. Du er tøffere enn toget.

Jeg er her for deg.

Det ordner seg nok skal du se

Skrevet

Hvordan går det med trådstarter nå da?

Skrevet

Hvis du er sterk nå og holder deg unna han, så kommer du til å være overlykkelig om en stund for at du ikke gikk tilbake til han!

Værså snill...hold deg sterk!!! :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Hvordan går det med deg?

Har ligget i den grøfta selv og ikke kommet meg opp. Hvor lenge har dere vært sammen nå? Gjør du mye 'motstand', eller gjør du det veldig enkelt for han? Hvor gammel er dere? Har han andre på gang?

Har du en mailadresse så jeg kan maile deg?

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Han høres ut som en skikkelig duste-idiot. Kvitt deg med minnene om ham.

Ikke kontakt han ever again.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men:

Ville en mann noensinne laget et innlegg som het "hun kastet meg ut!"

Stakkars meg, som var så hjelpesløs..?

Skrevet

:o

Hold deg hard! Ikke gå tilbake til den mannen.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det er viktig at du finner tak i styrken din, uansett hva du gjør, skriv hit, kontakt fagfolk, klag til venner, skaff deg allierte, kan du reise bort en tid? Unasett, når du klarer dette så er du så langt på vei for å være sterkere, ærligere, sunnere, friere og mer sann mot deg selv. Ikke bry deg om du er en belastning, så lenge du vet at du er frustrert å at du trenger hjelp så søk den. Du kommer garantert ikke til å fortsette i dette mønstrer om du tar deg selv alvorlig nå, å om du lar andre ta deg alvorlig! Stå på, du hadde ikke skrevet hit om du ikke visste akkurat hva du vil! Det er DE som er din utfordring nå!!!! :) Å IKKE BRY DEG OM DU HAR GJORT EN ELLER TO FEIL MOT HAN, DET ER OFTE SLIK SOM TAR KNEKKEN PÅ STYRKEN, Å FÅR EN TIL Å BLI FORVIRRET SLIK AT MAN LAGER EN ÅPNING FOR AT DET HELE SKAL STARTE IGJEN. INGEN ER PERFEKT :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har da beholdt litt sikkerhet i forholdet deres da. Din egen leilighet. Så kjekt for deg. Du tok det ikke helt på alvor da?

hva er du lei deg for? Ute finnes det mange kjekke menn som ikke er stygge. Kom deg ut,vekk og bort fra en slik skapning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig for deg å reise bort en stund - om så bare for helga. Det hjelper å komme seg vekk for å få ryddet tankene og samlet styrke.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...