Gå til innhold

Jævelnaboen hadde ikke flyttet. De var bare på en ekstra lang julefere og er tilbake nå :sukk:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:sukk:

Anonymkode: 2ae06...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Jacklost skrev:

Know the feeling...

Takk for forståelsen :klem:

Gjest Jacklost
Skrevet

Var så ille i en periode at jeg ønsket at de skulle dø 😬 Jævlene holdt på med høy musikk dagen lang og ofte utover kvelden og natta :angry:

Skrevet
4 minutter siden, Jacklost skrev:

Var så ille i en periode at jeg ønsket at de skulle dø 😬 Jævlene holdt på med høy musikk dagen lang og ofte utover kvelden og natta :angry:

Har du forsøkt å skrive klage? 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ei ung fest glad nabo. Hater hun. Sikkelig bortskjemt drittunge. Bråka som et helvete. Ringte politier, klagde til boretslaget og til hun, men ingenting hjalp. Møkka kjerring

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Mari Y skrev:

Har du forsøkt å skrive klage? 

De sluttet etterhvert :) Har ikke hørt en dritt fra dem siden sommeren 2015. Kanskje de endelig ble døv :P

Skrevet
2 timer siden, Hmmmmmm skrev:

Hadde ei ung fest glad nabo. Hater hun. Sikkelig bortskjemt drittunge. Bråka som et helvete. Ringte politier, klagde til boretslaget og til hun, men ingenting hjalp. Møkka kjerring

Jeg skjønner at det er slitsomt, for jeg har hatt en slik nabo selv. Jeg mener likevel det lureste er å forsøke med en god tone i starten. Skriv f eks et brev, der du forklarer deg på en hyggelig måte at det er slitsomt. Dersom det ikke hjelper, så ville jeg ha skrevet klage. Hjelper ikke det, bør man ta det derifra. 

• Liker 2
Skrevet

Vet du, tenkte det samme i jula! Kanskje at de var på gamlehjem, eller hadde fløtta.. men den gang ei, de var tilbake på sine faste spaneplasser på nyåret. #denfølelsen

Skrevet
2 minutter siden, Aamu skrev:

Vet du, tenkte det samme i jula! Kanskje at de var på gamlehjem, eller hadde fløtta.. men den gang ei, de var tilbake på sine faste spaneplasser på nyåret. #denfølelsen

Er du "bare" underholdningen deres, eller lager de bråk om det de får med seg under spaningen? :) 

Skrevet
Akkurat nå, antbug skrev:

Er du "bare" underholdningen deres, eller lager de bråk om det de får med seg under spaningen? :) 

Rein og skjær underholdning. De lager ikke bråk, annet enn psykisk. 

Skrevet
Akkurat nå, Aamu skrev:

Rein og skjær underholdning. De lager ikke bråk, annet enn psykisk. 

Enda godt, selv om det er irriterende nok med folk som har en sykelig interesse for hva andre foretar seg. Du får skaffe deg persienner og tenke en takknemlig tanke om hvor bra det er at du har et eget liv å bry deg om i motsetning til dem ;) 

Skrevet
2 minutter siden, antbug skrev:

Enda godt, selv om det er irriterende nok med folk som har en sykelig interesse for hva andre foretar seg. Du får skaffe deg persienner og tenke en takknemlig tanke om hvor bra det er at du har et eget liv å bry deg om i motsetning til dem ;) 

Done that! Vurderer å søke om tillatelse til å sette opp et høyt gjerde. Noen ganger har jeg vært på grensen til å bli gal, og hvis kjerringa har stått og glodd på meg når jeg har kommet hjem, har jeg stanset opp og stirret henne rett i hvitøyet. Hun enser det ikke engang, tror ikke det er mye aktivitet i topplokket der

NEI, nå var jeg slem. Huff

Skrevet
2 minutter siden, Aamu skrev:

Done that! Vurderer å søke om tillatelse til å sette opp et høyt gjerde. Noen ganger har jeg vært på grensen til å bli gal, og hvis kjerringa har stått og glodd på meg når jeg har kommet hjem, har jeg stanset opp og stirret henne rett i hvitøyet. Hun enser det ikke engang, tror ikke det er mye aktivitet i topplokket der

NEI, nå var jeg slem. Huff

Hehehe! Au, såpass ille, altså. Høres ut som dama kanskje ikke er helt frisk. Vi hadde en nabo som (i tillegg til å gjøre mye annet sykt) lå og speidet med nattkikkert natta lang fordi hun var overbevist om at naboene ønsket å stjele eplene på treet hennes. Barna turte knapt å gå forbi huset, men det måtte de når de skulle hente posten. Nå er hun død og jeg er sikker på at det ikke finnes spøkelser, for hvis det var noen som helst mulighet for å komme tilbake og stelle til med faenskap hadde den dama der gjort det :fnise: Du har min medfølelse!

Skrevet

Åh...husker den dagen jenten kom hjem og hadde hørt fra nabogutten at de skulle flytte, og ikke bare bort fra nabolaget, men ut av landet. Jeg kunne ikke tro det! Tror jeg kommer til å huske den måneden de flyttet som en av de bedre i livet mitt, var som en sekk ble tatt av skuldrene. Vi var på et slikt konfliktnivå at man vegret seg for å bevege seg utendørs i tilfelle man traff på dem. Føler jeg fikk tilbake hagen og "utenfor" den dagen. I ettertid så ser jeg at om ikke de hadde flyttet så burde vi gjort det.

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, antbug skrev:

Hehehe! Au, såpass ille, altså. Høres ut som dama kanskje ikke er helt frisk. Vi hadde en nabo som (i tillegg til å gjøre mye annet sykt) lå og speidet med nattkikkert natta lang fordi hun var overbevist om at naboene ønsket å stjele eplene på treet hennes. Barna turte knapt å gå forbi huset, men det måtte de når de skulle hente posten. Nå er hun død og jeg er sikker på at det ikke finnes spøkelser, for hvis det var noen som helst mulighet for å komme tilbake og stelle til med faenskap hadde den dama der gjort det :fnise: Du har min medfølelse!

Takk ;) ! Ja, det er ganske ille.. Vedder på at hun drar ned husverdien med en halv million. Blir som å bo ved siden av en søppeldynge. Kikkert, ja! Kjent sak her. Kikkert og lommelykt. Best å holde seg unna eplene da! Hehe.. høres ikke så greit ut. 

Skrevet

Kanskje dere burde flytte til en eller annen veldig øde plass. :fnise:

For eksempel i Valdres eller Finnmark ?

Anonymkode: 7222b...0d5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere burde flytte til en eller annen veldig øde plass. :fnise:

For eksempel i Valdres eller Finnmark ?

Anonymkode: 7222b...0d5

JÆvelnaboene kan kanskje flytte? :)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JÆvelnaboene kan kanskje flytte? :)

Sende dem til mars :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...