Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Spør meg om noe. Hva som helst. Kjeder meg og vil svare på noe. Ja det finnes en spørre tråd men detter er bare spør meg tråd. Kom igjen då!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Er du egentlig en dame? Jeg tror du er det, st egentlig så er du ei skikkelig grå mus som ikke har noen venner og er arbeidsledig. Anonymkode: 29f05...681 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du egentlig en dame? Jeg tror du er det, st egentlig så er du ei skikkelig grå mus som ikke har noen venner og er arbeidsledig. Anonymkode: 29f05...681 Hahaha nope sorry hvordan kan jeg være dame og "ha dårlig kvinnesyn"? Ikke at jeg er noen av delene, er mann og elsker damer, men i følge noen her så har jeg er dårlig kvinnesyn. Eller hva faen jeg skal kalle det. Er langt i fra grå mus, er en trent kar og venner har jeg. Arbeidsledig og arbeidsledig. Har da min egen jobb Skulle likt å vert ei dame for en dag da. Gjerne grå mus så kan jeg få henne til å bli ei lys mus! Endret 8. januar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Hvor gammel er du, har du hatt langvarig forhold? Anonymkode: f1fb8...14c
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du, har du hatt langvarig forhold? Anonymkode: f1fb8...14c 27, lengste forholdet varte i 2 år.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, Bootyhunter skrev: 27, lengste forholdet varte i 2 år. Hm..hva klaget dama mest over ved deg? Og hva var hun mest fornøyd med? Hvem gjorde det slutt? Anonymkode: f1fb8...14c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 Hvorfor er du på KG? Og hvorfor har du hatt så mange forskjellige nick? Anonymkode: 3687d...112 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm..hva klaget dama mest over ved deg? Og hva var hun mest fornøyd med? Hvem gjorde det slutt? Anonymkode: f1fb8...14c Hun jeg var i lengst forhold med klaget ikke noe særlig over meg, kun at jeg var sytete når jeg snakket om tunge ting som skjedde i barndommen. Hun var fornøyd med sexen og resten av meg. Jeg gjorde det slutt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Hun jeg var i lengst forhold med klaget ikke noe særlig over meg, kun at jeg var sytete når jeg snakket om tunge ting som skjedde i barndommen. Hun var fornøyd med sexen og resten av meg. Jeg gjorde det slutt. Hvorfor gjorde du det slutt? Anonymkode: f1fb8...14c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Skrevet 8. januar 2017 Har du kontakt med sønnen din nå? Anonymkode: eb4c6...04f
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #11 Skrevet 8. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du på KG? Og hvorfor har du hatt så mange forskjellige nick? Anonymkode: 3687d...112 Er jo koselig her på forumet! Har slettet og laget nye brukere for noen visse høns ikke ga meg fred. Byttet nick for jeg har gått lei. Har to brukere for jeg bare må. Prøve å bytte litt når det blir for mye mas. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjorde du det slutt? Anonymkode: f1fb8...14c Hun var ikke den jeg trodde hun var og hun var utro. Det var dråpen. Da kastet jeg henne ut. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kontakt med sønnen din nå? Anonymkode: eb4c6...04f Ja og jeg blir bare mer og mer glad i han. Endret 8. januar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #12 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ja og jeg blir bare mer og mer glad i han. Så bra! Da løste deg seg da. Jeg er glad for det på dine vegne. Anonymkode: eb4c6...04f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #13 Skrevet 8. januar 2017 Er du Hummels? Anonymkode: f1fb8...14c
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #14 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du Hummels? Anonymkode: f1fb8...14c Ja
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #15 Skrevet 9. januar 2017 20 timer siden, Bootyhunter skrev: Ja Hvor mange brukere har du hatt, her på forumet ? Anonymkode: 9573a...e75
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #16 Skrevet 9. januar 2017 21 timer siden, Bootyhunter skrev: Spør meg om noe. Hva som helst. Kjeder meg og vil svare på noe. Ja det finnes en spørre tråd men detter er bare spør meg tråd. Kom igjen då! Hvorfor ser du så nifs ut på bildet i avataren din?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #17 Skrevet 9. januar 2017 Har du husket å si noe fint til deg selv i dag? Anonymkode: a8e45...e34
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #18 Skrevet 9. januar 2017 21 timer siden, Bootyhunter skrev: Spør meg om noe. Hva som helst. Kjeder meg og vil svare på noe. Ja det finnes en spørre tråd men detter er bare spør meg tråd. Kom igjen då! Kunne du tenke deg å legge ut bilder av ekstremt overvektige folk som spiser fettholdig mat i oppmuntringsslanketråden min her på forumet for sosial prat og ordleker?
Gjest Axl Rose Skrevet 9. januar 2017 #19 Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange brukere har du hatt, her på forumet ? Anonymkode: 9573a...e75 Aner ikke. 5-7 kanskje. Har skiftet nick oftere. 2 timer siden, Supersol skrev: Hvorfor ser du så nifs ut på bildet i avataren din? Nifs? Det er ikke meg altså. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du husket å si noe fint til deg selv i dag? Anonymkode: a8e45...e34 Nei har ikke kommet på noe. 1 time siden, Supersol skrev: Kunne du tenke deg å legge ut bilder av ekstremt overvektige folk som spiser fettholdig mat i oppmuntringsslanketråden min her på forumet for sosial prat og ordleker? Kan du ikke bare google da så finner du mange bilder der.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #20 Skrevet 9. januar 2017 22 timer siden, Bootyhunter skrev: Ja og jeg blir bare mer og mer glad i han. Kanskje på tide du sier unnskyld til moren hans for å ville ha han drept da.. Anonymkode: f7631...450 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå