Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2004 #21 Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror det dreide seg om et splittet arbeidsmiljø.
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #22 Skrevet 6. desember 2004 :klø: Var det julebord, antirøyk eller anti-antirøyk dette dreide seg om?? Kan vi ikke få 3 ønsker på en gang?
Gjest Lizbet Skrevet 6. desember 2004 #24 Skrevet 6. desember 2004 Kinderegg :-) Klarte ikke dy meg.... Synest i det hele tatt dette høres ut som en rar ordning... Er det ikke alright å dra ut med alle kollegene?? Skjønte ikke helt poenget med en slik ordning med mindre den røykende delen skulle være et privat sted... Dette med en homofil stripper til en gruppe bestående av primært menn var vel heller ikke så modent?? Merkelige opplegg!! Var en som kommenterte Russ 05 her tidligere, ja...
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2004 #25 Skrevet 6. desember 2004 Var en som kommenterte Russ 05 her tidligere, ja... Og jeg tipper tulleinnlegg.
Gjest Lizbet Skrevet 6. desember 2004 #26 Skrevet 6. desember 2004 Og jeg tipper tulleinnlegg. Kan man regne med noe annet?
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #27 Skrevet 6. desember 2004 jeg og flere på min arbeidsplass dropper julebordet dette året jeg vil ikke sitte i sosialt lag sammen med mennesker som sitter å småfryder seg over den nye røykeloven
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. desember 2004 #28 Skrevet 6. desember 2004 jeg og flere på min arbeidsplass dropper julebordet dette året jeg vil ikke sitte i sosialt lag sammen med mennesker som sitter å småfryder seg over den nye røykeloven Sånne mennesker er dumme dumme dumme de. Vil ikke leke med sånne jeg heller.
Gjest joar Skrevet 6. desember 2004 #29 Skrevet 6. desember 2004 Røykeloven er konge. Veldig gøy å mobbe røykerene der dem står ute i regnet.
Gjest Røykende gjest Skrevet 7. desember 2004 #30 Skrevet 7. desember 2004 Røykeloven er konge. Veldig gøy å mobbe røykerene der dem står ute i regnet. Det er kanskje ikke så rart at man heller drar på private fester for tiden?
Gjest jellybean Skrevet 7. desember 2004 #31 Skrevet 7. desember 2004 Det er kanskje ikke så rart at man heller drar på private fester for tiden? helt enig. anti-røykerne forsurer hele samfunnet, og jeg vil i allefall ikke være ut i sosialt lag med slike
Gjest dang Skrevet 7. desember 2004 #32 Skrevet 7. desember 2004 Det er jo helt klar motsatt..dere røykere som skal forpeste det sosiale. Med å alltid ta avstikkere fra festen for å gå ut.dere klarer dere vel en stund uten røyk?
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #33 Skrevet 7. desember 2004 Det er jo helt klar motsatt..dere røykere som skal forpeste det sosiale. Med å alltid ta avstikkere fra festen for å gå ut.dere klarer dere vel en stund uten røyk? Dette gjøres kun for at ikke-røykerne ikke skal få en for sterk sosial opplevelse som de kanskje ikke tåler. Man må nesten venne seg til selskapslivet gradvis, og det er derfor røykerne har lagt inn slike pustehull, slik at ikke-røykerne kan hente seg litt inn. Det har da ingenting med at man ikke klarer seg uten røyk å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå