Gå til innhold

Splittet julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år blir det to julebord på jobben. Ett for ikke-røykere og ett for røykere.

Heldigvis er fordelingen 15 damer og 5 menn på julebordet for røykerne og 25 menn og 3 damer for julebordet for ikke-røykerne. For moro skyld har røykerne leid inn en homofil stripper som skal strippe for ikke-røykerne som jo stort sett består av menn. Stripperen skal ha på seg en t-skjorte hvor det skal stå "Det er bedre med en i ræva enn røyk på klæra" :-)

I tillegg har jeg sagt fra til en av de verste antirøykerne at jeg på julebordet kommer til å sette inn støtet mot en dame jeg vet han har siklet etter i flere år. Av denne grunn har han i det siste desperat prøvd å komme med på røykernes julebord. Som den hensynsfulle røyker jeg er, har jeg vennlig men bestemt avvist dette da jeg over lengre tid har hørt hvor store plager denne personen har av røyk.

Jeg har rett og slett ikke hjerte til å la han plages igjennom ett julebord sammen med 15 fine damer i ett røykfullt miljø

Jeg må si jeg begynner å se de positive sidene ved røykeloven. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Russ 05 som skal ha julebord?

Gjest jellybean
Skrevet

godt for disse bedritene anti-røykerne

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nok et bevis på at kvinnen er det svake kjønnet.

Skrevet

Det fins de som ikke røyker men som gir faen i hva andre gjør.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan dere ikke stumpe røyken for en kvald så alle kan feire med homostripperen sammen da?

Skrevet
15 fine damer i ett røykfullt miljø

HAr enda tilgode å se en fin dame som røyker. Stygge gule hender, dårlig ånde og stygg i huden. for å ikke snakke som dårlige hostekuler!! Jenter som røyker er skikkelig turn off.

hvorfor ikke bare la dem som røyker gå ut? Elendig forslag å dele gruppa opp. Må da klare seg en kveld uten å måtte røyke?

15 damer av de 18 som røyker...svakt kjønn. dem vet ikke bedre.

Skrevet

Vel - kvar er det julebordet skal arrangerast då, sidan det ser ut til at det er lov å røyka inne, meinar eg? Det kan jo ikkje vera nokon serveringsstad...

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg synes derimot at kvinner og mennesker generelt som røyker er mye morsommere å være sammen med.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes derimot at kvinner og mennesker generelt som røyker er mye morsommere å være sammen med.

Ja fordi de ikke tenker konsekvenser. :smoke: Klart de er morsomme en stund. Så blir de slappere. Så dør de.

Skrevet

Var på julebord sist helg og kozte meg glugg ihjel. Gjør meg ingenting at noen må ut for å røyke. Har det mye bedre når jeg slipper å danse, sitte eller bare være i andres røykos...mmm som jeg liker andre menneskers kroppslukt heller :sexy: og dette var ikke ironisk ment. Ellers så trives jeg med alle typer mennesker, røykere eller ikke røykere.color]

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg røyker ikke og jeg er hysterisk morsom :wink:

Skrevet

Jeg røyker ikke og jeg er hysterisk morsom :wink:

hva da med de som har sluttet, VAR de morsomme men ble plusselig umorsomme når de sluttet? :klø:

Gjest Valhalla
Skrevet

Det spørs om de har gått over to the dark side og blitt ekstremmotstandere. Dette har noe med ungdommen å gjøre tror jeg, de som røyket var generelt mye mer festlige mennesker :-)

Skrevet

Dele julebord??? :o

Glad jeg ikke jobber på en plass med sånne grupperinger. Kan ikke være mye godt sosialt samhold på den plassen.

Skrevet

:klø:

Var det julebord, antirøyk eller anti-antirøyk dette dreide seg om??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...