AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Er det flere enn meg som synes at (norske) mulattgutter er helt vanvittig sexy? Tenner ikke på mørke / utenlandske afrikanere, men norsk-afrikanske med norsk kultur og norsk verdisyn gjør meg helt spinnvill. Pratet med en mulatt på byen i går. Han var bare helt skjønn. Ble klissvåt av tanken på å ha sex med han. Hadde han spurt meg om jeg ville være med hjem og knulle hadde jeg ikke nølt ett sekund. Vet ikke hva det er, blir bare helt hypnotisert. Er det flere jenter som har det sånn, eller er det bare jeg som har pådratt meg en sær fetisj ? Anonymkode: 75bdc...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Hehe vet ikke, men jeg tenner ikke på de. Bra vi alle har forskjellig smak:) Anonymkode: b4497...b1e
Nicathv Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Kan bli tiltrukket av menn av alle etnisiteter jeg, så lenge de respekterer meg og behandler meg godt vet ikke om det er noen spesielle toner jeg blir tiltrukket mer av..kanskje de litt lysere, er jo vokst opp blant flest av dem. 1
Nowayback Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Spennende med motsetninger Jeg syns damer fra fjerne land er pirrende å tenne på. Mørke, afrikanske skjønnheter såvel som litt lysere kvinner fra Iran og liknende, eller latinas.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Vel helst ikke kall dem mulatt hvertfall, det kommer i fra muldyr som er en kryssning mellom esel og hest, ikke noe folk flest ønsker å bli kalt. Anonymkode: fae81...c6e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere enn meg som synes at (norske) mulattgutter er helt vanvittig sexy? Tenner ikke på mørke / utenlandske afrikanere, men norsk-afrikanske med norsk kultur og norsk verdisyn gjør meg helt spinnvill. Pratet med en mulatt på byen i går. Han var bare helt skjønn. Ble klissvåt av tanken på å ha sex med han. Hadde han spurt meg om jeg ville være med hjem og knulle hadde jeg ikke nølt ett sekund. Vet ikke hva det er, blir bare helt hypnotisert. Er det flere jenter som har det sånn, eller er det bare jeg som har pådratt meg en sær fetisj ? Anonymkode: 75bdc...6ce Haha enig. Synes selv de er ekstremt attraktive Anonymkode: 632b7...170 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Kun asiatisk menn som ikke tenner meg.Synes asiatisk folk generelt er bare mindre pene og irriterende. Anonymkode: 86566...5fc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha enig. Synes selv de er ekstremt attraktive Anonymkode: 632b7...170 Å blitt tatt av en afrikansk mann 😃høres deilig ut.Men kun menn fra Somalia som ikke tenner meg.Jeg må prøve å ha sex med en afrikansk mann. Anonymkode: 86566...5fc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 Mulatt, er ikke det rasistisk å si akkurat som neger? Anonymkode: 5be1e...832
Frk.K Skrevet 9. januar 2017 #10 Skrevet 9. januar 2017 Ryddet for personangrep, avsporinger og svar til dette. Frk.K, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå