AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 I halvannet døgn har jeg hatt mandler liggende i vann på kjøkkenbenken. Jeg har byttet vann tre eller fire ganger, og mandlene er helt dekket av vann. Mandlene har holdbarhet i enda mange måneder. Hadde tenkt å tørke dem i kveld, men nå ser jeg at noen av mandlene har noe slags hvit, hårete mugg på seg. Kan mugg i det hele tatt vokse under vann? Hvorfor har det blitt mugg på dem? Det har aldri skjedd meg før. Har kastet mandlene, men lurer på hva jeg har gjort feil. Anonymkode: 6fcf6...e42
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Hvorfor i allverden skal du la de ligge i vanni halvannet døgn? Anonymkode: e7412...4ef
Rumle Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Høres merkelig ut Men, om du er sikker på at det er mugg ville jeg kastet de.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i allverden skal du la de ligge i vanni halvannet døgn? Anonymkode: e7412...4ef Fordi noe uforutsett skjedde i går slik at jeg ikke rakk å steke dem da. Anonymkode: 6fcf6...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå