AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Del Skrevet 8. januar 2017 Nå jar jeg nettopp flyttet. Har ikke eid noe særlig med møbel men tenker å kjøpe noen fra finn.no Men jeg har et problem og det er at jeg ikke får fraktet møblene til mitt hjem. Jeg kjenner ingen med stor bil. Jeg har ikke lappen. Og jeg vil helst ikke spørre noen av de jeg kjenner om de kan kjøre en leid flytte bil for de har utrolig travel hverdag. Å leie en flytte bil koster mye penger og får bare kjøpt en av tingene jeg trenger siden jeg ikke har mye penger Jeg bare tenker litt høyt... Noen som har vært i slik situasjon og hva har du\dere gjort? Bare litt lei av å bruke madrassen til alt nå Takk for svar Anonymkode: 01f61...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Del Skrevet 8. januar 2017 Sett inn en annonse under ønskes på torget. Der skriver du hva du trenger, og at du ønsker bilde. I tillegg skriver du der som her, at du trenger frakt, og at du eventuelt kan betale kr. X for frakt. Eller du kan se under småjobber. Der er det gjerne folk som frakter mot betaling. Anonymkode: 1df90...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 8. januar 2017 #3 Del Skrevet 8. januar 2017 Vi kjøpte nettopp sofa på finn (vet hva enkelte av dere mener med dette, men den er renset, vasket og alt av stoffdeler er fryst) og spurte veldig hyggelig om de eventuelt hadde mulighet for å kjøre den til oss, da jeg ikke har bil med tilhengerfeste. Ikke noe problem, 200kr ekstra hvor jeg la på 100 til (fordi veien er et heeeeelvete). Småjobber er en fin ting å se på, der er det gjerne folk som er villige til å hjelpe mot en liten sum, avhening av hvor det skal hentes og leveres, og eventuelt avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Del Skrevet 8. januar 2017 Mange har hengerfeste på bil. Kanskje de som selger har det, så kan du tilby å betale hengerleie om de ikke har det. Vi leide på en bensinstasjon. Mente vi betalte 250 kr for en time Anonymkode: 23038...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Del Skrevet 8. januar 2017 Sjekk ut kjøp-salg-bytte-siden for ditt fylke på Facebook. Der går det an å legge ut mange ulike typer annonser. Anonymkode: 2e94d...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg har spurt familie om hjelp innimellom. Handler jeg på ikea så bestiller jeg med levering som regel(når jeg bodde i oslo riktignok). Ellers så kan man legge det ut på småjobber på finn. Kjøper man brukt på finn så går det alltids an å spørre om levering mot noen kroner ekstra. Anonymkode: c1d15...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Del Skrevet 8. januar 2017 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg skjønner ikke den greia på finn. Eneste måten å ta kontakt med en hjelper koster 15 kr for å vise jobb tilbudet? Eller kan jeg sende melding til dem på en måte? Litt lost her. Anonymkode: 01f61...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Del Skrevet 8. januar 2017 Ingen her inne som vil hjelpe meg for noen hundre kroner? Anonymkode: 01f61...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Del Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen her inne som vil hjelpe meg for noen hundre kroner? Anonymkode: 01f61...9f5 Hvor bor du, ts? Jeg har en liten bil, men utrolig hva den kan romme. Ok, sofa og sånt går ikke. Men litt mindre ting er ikke noe problem. Kjører gjerne for deg hvis du dekker bensin :-) Anonymkode: 73775...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Del Skrevet 8. januar 2017 Så 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du, ts? Jeg har en liten bil, men utrolig hva den kan romme. Ok, sofa og sånt går ikke. Men litt mindre ting er ikke noe problem. Kjører gjerne for deg hvis du dekker bensin :-) Anonymkode: 73775...cef Så søt du er! Det er sofa og klesskap som skal flyttes og det er sikkert for stort for din bil. Men har lyst til å si ja fordi du virker så koselig Tusen takk for tilbudet Anonymkode: 01f61...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #11 Del Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så Så søt du er! Det er sofa og klesskap som skal flyttes og det er sikkert for stort for din bil. Men har lyst til å si ja fordi du virker så koselig Tusen takk for tilbudet Anonymkode: 01f61...9f5 Demontert klesskap klarer den lille bilen min fint. Sofa blir vanskelig. Men det kommer an på avstanden. Jeg har fraktet en sofa i bilen, men da var det bare rundt 800 meter. Og 3/4 av sofaen hang utenfor bilen. Så jeg måtte "leie inn" en tenåring som holdt på sofaen så den ikke skulle ramle ut.... hehe Anonymkode: 73775...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #12 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg har båret ting ganske langt, og tatt det med på t-bane og buss (på dagtid, ikke i rushtiden). Jeg har også flyttet ting med maxitaxi. Anonymkode: 950b3...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leavemealone Skrevet 8. januar 2017 #13 Del Skrevet 8. januar 2017 ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå