Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan året vil se ut ift samliv/forhold/kjærlighet. Vil det skje noe uventet, eller vil året bli bedre enn det forrige? Så lurer jeg også angående jobb, kan det dukke opp noen jobbtilbud som jeg er interressert i? Vet om en stilling som jeg vet vil dukke opp etter hvert,en er det boe poeng i det hele tatt å søke? Søkt to ganger på damme type jobb i samme konsern og fått avslag så har egentlig mistet motet. Kan  utdanning være noe for meg? Så lurer jeg veldig på om jeg kan bli operert og bli kvitt problemet mitt. Setter veldig pris på seriøse svar:)

Anonymkode: 73dc9...199

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan året vil se ut ift samliv/forhold/kjærlighet. Vil det skje noe uventet, eller vil året bli bedre enn det forrige? Så lurer jeg også angående jobb, kan det dukke opp noen jobbtilbud som jeg er interressert i? Vet om en stilling som jeg vet vil dukke opp etter hvert,en er det boe poeng i det hele tatt å søke? Søkt to ganger på damme type jobb i samme konsern og fått avslag så har egentlig mistet motet. Kan  utdanning være noe for meg? Så lurer jeg veldig på om jeg kan bli operert og bli kvitt problemet mitt. Setter veldig pris på seriøse svar:)

Her var det mye :)

Søk på stillingen du har i tankene, ikke utsett det! Du vil trives bedre enn du tror!

Du har blitt skuffet i kjærlighetslivet før, men ikke gi opp, det kommer noen din vei fra uventet hold. Jeg får opp fargen rød - kanskje det er noe personen har på seg e.l., det er i alle fall en viktig farge.

Utdanning er helt klart noe for deg, men etter at du først har opparbeidet deg arbeidserfaring innen ditt felt. Operasjon er også fullt mulig, men kan bli mer omfattende enn du ser for deg, så vær sikker på at det er verdt det i såfall.

Anonymkode: cdfbf...a88

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye :)

Søk på stillingen du har i tankene, ikke utsett det! Du vil trives bedre enn du tror!

Du har blitt skuffet i kjærlighetslivet før, men ikke gi opp, det kommer noen din vei fra uventet hold. Jeg får opp fargen rød - kanskje det er noe personen har på seg e.l., det er i alle fall en viktig farge.

Utdanning er helt klart noe for deg, men etter at du først har opparbeidet deg arbeidserfaring innen ditt felt. Operasjon er også fullt mulig, men kan bli mer omfattende enn du ser for deg, så vær sikker på at det er verdt det i såfall.

Å takk. Jeg er allerede i et forhold, hvordan tror du der vil utvikle seg? Eller tror du jeg treffer en bygges uventet hold? Forholdet hat hanglet i flere år. Kan det være mulig jeg får jobben jeg har i tankene? Samme folkene som driver med ansettelser, jeg jobber i samme kjede/konsern.

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, jeg bare dikter opp ting. Har gjort det flere ganger og det er skremmende å se hvordan folk helt ukritisk tar det for god fisk. Det er utrolig lett å slenge ut generelle ting som passer på hvem som helst, og folk hører tydeligvis det de vil høre.

Men det verste er at ingen av de ekte klarsynte klarer å "se" at andre bare later som... Jeg er garantert ikke den eneste som har latet som jeg er synsk.

• Liker 1
Skrevet

Kjære ts. Jeg anbefaler deg å gå inn på NRK og se en kort dokumentar som handler om klarsynte etc. Det er ingenting som heter klarsynt, ingen kan spå fremtiden din. Dessverre. Deg beste du kan gjøre for å få en bedre/ønsket fremtiden er at du er positiv, holder motet oppe og prøver å oppnå drømmene dine. Livet er uforutsigbart så man kan faktisk ikke vite hva som skal skje. For alt du vet kan det skje en naturkatastrofe i Europa i morgen, sæ vi alle dør... 

Ikke ment som et frekt innlegg, men som en tankevekker. Hver så snill å ikke gi penger til "klarsynte" heller. Du blir lurt trill rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...