AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Er det bare mine som lager et veldig spetakkel i trommelen når jeg bruker dem? Trodde at de ville bli mykere når de ble varme, men det blir de ikke. Høres ut som om jeg tørker joggesko i maskinen. Finnes det noe som er stillere man kan bruke? Anonymkode: 92c85...358
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Tennisball. Bråker jo litt den og, men. Anonymkode: 6c29c...fec
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Har også sett at tennisballer blir foreslått, men gir ikke disse fra seg gult lo når de brukes i varm trommel og med tøy som stadig sloss med dem?
Sola de Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Har også sett at tennisballer blir foreslått, men gir ikke disse fra seg gult lo når de brukes i varm trommel og med tøy som stadig sloss med dem? Kan visst farge av også, leste jeg et eller annet sted
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Aha. Da tror jeg at jeg står over det "gode" forslaget.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Har også sett at tennisballer blir foreslått, men gir ikke disse fra seg gult lo når de brukes i varm trommel og med tøy som stadig sloss med dem? 4 timer siden, Sola de skrev: Kan visst farge av også, leste jeg et eller annet sted Mine har verken loet merkbart eller farget, men jeg skal innrømme at de ikke er spesielt flittig brukt, så datasettet er litt mangelfullt. Anonymkode: fda13...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå