Gjest 82girl Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Du som har lån i Skandiabanken, hvor mye har du i lån og hva tjener du i årslønn? Har nettopp søk på lån der :/ men tror ikke jeg får
ajarRun Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, 82girl skrev: Du som har lån i Skandiabanken, hvor mye har du i lån og hva tjener du i årslønn? Har nettopp søk på lån der :/ men tror ikke jeg får https://skandiabanken.no/lan/kalkulatorer/hvor-mye-kan-jeg-lane/
Gjest 82girl Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, amativeReflection skrev: https://skandiabanken.no/lan/kalkulatorer/hvor-mye-kan-jeg-lane/ har tatt flere slike kalkulatorer å ingen av de stemmer, så hadde vært morsomt å høre hvor "strenge" skandiabanken er
Gjest 82girl Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 pr dags dato har jeg mer i lån enn hva huset er verd (på papiret da)
Leavemealone Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 jeg lånt vel 2.5 mill uten å har arbeid engang.. nav penger bare.. men d var ikke skandiabanken.. det kommer ann på hvem du snakker med. ene banken ville ikke gi meg lån engang :D 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Skandiabanken er visstnok ganske "strenge". De vil ha kunder med god betjeningsevne og høy egenkapital. Det er mulig jeg tar feil. Anonymkode: 8e9f6...463
Gjest 82girl Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skandiabanken er visstnok ganske "strenge". De vil ha kunder med god betjeningsevne og høy egenkapital. Det er mulig jeg tar feil. Anonymkode: 8e9f6...463 Har også lest at de var ganske strenge så har egentlig ikke tro på at jeg får lån fra dem😅
Gjest 82girl Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 10 timer siden, Leavemealone skrev: jeg lånt vel 2.5 mill uten å har arbeid engang.. nav penger bare.. men d var ikke skandiabanken.. det kommer ann på hvem du snakker med. ene banken ville ikke gi meg lån engang :D Hvilken bank er det? Jeg fikk kun lån i en lokalbank. Har pr dags dato lån* 4.12 prosent mer enn årslønna mi. Men renta er høy for jeg har mer i lån enn hva huset er verd😂
Tvist Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 (endret) 5 timer siden, 82girl skrev: Har også lest at de var ganske strenge så har egentlig ikke tro på at jeg får lån fra dem😅 Jeg fikk tilsagn fra dem, og avslag fra DNB Endret 9. januar 2017 av Tvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå