Skyblue Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Den sesongen med Nick Viall, har den kommet ut på tv i Norge enda? Hvor ellers kan jeg se den sesongen med tekst hvis noen vet? Samme gjelder bachelor pad med blant annet Nick Viall og Josh Murray i. Lyst til å se!! Men klarer ikke å finne hvor jg kan se det med tekst.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Hvis du skal se med tekst må du nok vente til det sendes på TvNorge, men det blir nok lenge til. Bachelor in paradise (tidligere bachelor pad) har så vidt jeg vet aldri blitt sendt på norsk tv. Det enkleste er nok å se uten tekst og håpe du blir bedre i engelsk (hvis det er problemet) Anonymkode: 0ce57...55c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Herregud, går dette programmet fremdeles!? Anonymkode: e419b...329
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Jeg håper den kommer på TV etter dette dustete australske opplegget. Det er tre mandager igjen før det starter en ny sesong. Det går for øvrig på FEM. Anonymkode: 13352...328
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal se med tekst må du nok vente til det sendes på TvNorge, men det blir nok lenge til. Bachelor in paradise (tidligere bachelor pad) har så vidt jeg vet aldri blitt sendt på norsk tv. Det enkleste er nok å se uten tekst og håpe du blir bedre i engelsk (hvis det er problemet) Anonymkode: 0ce57...55c Jo, det har gått flere sesonger av både bachelor pad og bachelor in paradise på norsk TV. Anonymkode: 13352...328
Skyblue Skrevet 8. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal se med tekst må du nok vente til det sendes på TvNorge, men det blir nok lenge til. Bachelor in paradise (tidligere bachelor pad) har så vidt jeg vet aldri blitt sendt på norsk tv. Det enkleste er nok å se uten tekst og håpe du blir bedre i engelsk (hvis det er problemet) Anonymkode: 0ce57...55c Jeg er tunghørt så jeg skjønner ikke hva de sier uten tekst Kan godt være engelsk tekst, som norsk. Bare det er tekst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå