AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har en Instagram konto. Den er åpen for alle og alle bilder jeg tidligere har lagt ut har fått mange likes fra alle i hele verden. Men nå plutselig de siste mnd så får jeg kun likes fra de som er på vennelisten min. Ingen utenfra i verden. Den står fortsatt som åpen for alle. Prøvd å slå av og på og ulike hashtags men ingenting skjer. Hva gjør man? Vil jo prøve å få følgere og likes.. tips? Anonymkode: 3cb9f...054
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Har du sjekket hvem det er som følger deg? Falske kontoer gir aldri likes. Derfor er min profil privat. Anonymkode: 4fed0...fc3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Nei nei følgerne er private nære så ingen fare for det. Men hvorfor får jeg ingen ukjente? Anonymkode: 3cb9f...054
Tibbie Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Hmm, kan det være lengesiden du har oppdatert? Eller kan det være at du ikke gir likes tilbake? Mange gir randoms likes kun for å få likes tilbake, så husker de hvem som gir tilbake sånn at de vet hvem de skal fortsette å besøke hver gang de har lagt ut et nytt bilde. Kan det være det?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Den er oppdatert og jeg liker mange bilder daglig. Merkelig Anonymkode: 3cb9f...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå