AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Valpen er 12 uker. Jeg frem til nå bært den med ned til en slette hvor jeg har sluppet henne løs. Noen ganger har det kommet folk med store hunder forbi. Store hunder som ikke har brydd seg om valpen i det hele tatt. Likevel stopper valpen min helt opp, nesten som om hun stovner helt. Hun blir helt stille og ser etter de store hundene, selv etter at de er ute av syne. Har også en nabo med stor hund som ofte kommer inn i hagen vår. Valpen gjør akkurat det samme når den hunden er i nærheten. Valpen blir sosialisert med mindre hunder på egen størrelse, men virker som om hun er fasinert av de store... (Type puddel, Alaska Malamute, Labrador etc.) Er dette normalt? Anonymkode: 4dae3...785
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Klart valpen vil hilse Anonymkode: 526da...abe
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Du skjønner, ifølge noen brukere på KG, så er ikke dette en side man kan spørre om ting eller råd. Man må "lære seg om hunder" Anonymkode: 6e844...8ad
Tabris Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Ja, høres helt normalt ut. Valpen din er antagelig fascinert av de store hundene - og synes kanskje også de er bittelitt skumle. La hun få møte og sosialisere med trygge, store hunder så hun blir vant med dem også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå