Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en spesiell mann jeg føler dette med. Og hver gang dette skjer så mister jeg nesten pusten, eller puster raskere. Jeg får litt panikk og vil trekke meg unna, selv om jeg liker personen. Og etter det jeg observerer så trekker mannen seg nærmere meg, og ønsker å være nærme meg. Ser meg i øynene, og lytter mer enn han snakker..

Hva kalles en slik situasjon og hvorfor?

Til opplysning så kjenner ikke vi hverandre :)

Anonymkode: b222a...bd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor dette skjer og hva dette kan være?

Jeg grubler mye, men ønsker gjerne synspunkter😊

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Solsikk skrev:

Seksuell tiltrekning.

Fra den ene eller begges side?

Synes min reaksjon er rar..

Gjest gjesteniluka
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest fra deg antageligvis, men han merker det nok iom at han kommer nærmere deg. Neste gang må du se om han har rødlig hud hals, ører, kinn og store svarte pupiller. Hvis de tegnene er der er sjansen stor for at han har det på samme vis. (Unntak finnes selvfølgelig, rus gir også store pupiller.)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for nærhet og holder avstand til ukjente kanskje? Det virker kanskje som du har en ambivalent holdning til situasjonen, du vil, men tør ikke.

Anonymkode: aa208...2c5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for nærhet og holder avstand til ukjente kanskje? Det virker kanskje som du har en ambivalent holdning til situasjonen, du vil, men tør ikke.

Han dette skjedde med er veldig maskulin og tiltrekkende. Jeg er redd for å bli såret, så forsøker å være rolig og normal. Men det er nok han som er mest fysisk og trenger seg på. F.eks når vi pratet, og jeg gikk rolig bort, da var han veldig nær. Så nær at jeg mistet pusten og svettet. Stemmer nok det at jeg liker det, samtidig som det skremmer meg. For hva om han ikke liker meg?

Er vi slik med hverandre, fordi vi begge er tiltrukket av hverandre?

AnonymBruker
Skrevet

Flere synspunkter? :)

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han dette skjedde med er veldig maskulin og tiltrekkende. Jeg er redd for å bli såret, så forsøker å være rolig og normal. Men det er nok han som er mest fysisk og trenger seg på. F.eks når vi pratet, og jeg gikk rolig bort, da var han veldig nær. Så nær at jeg mistet pusten og svettet. Stemmer nok det at jeg liker det, samtidig som det skremmer meg. For hva om han ikke liker meg?

Jeg tror det 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være. Men det kan også være at tiltrekningen bare går den ene veien.

Anonymkode: 64d45...7a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje like greit! :ler:

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er tiltrukket. Men ønsket ikke å vise dette, og lurer da på om han kanskje røpet seg litt med kroppsspråket? 😊😉

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er tiltrukket. Men ønsket ikke å vise dette, og lurer da på om han kanskje røpet seg litt med kroppsspråket? 😊😉

Det blir litt vanskelig å si egentlig, for han kan jo ha et lignende kroppsspråk alltid, eller det kan være forbeholdt de han føler seg tiltrukket av. Møt han igjen og se hvordan han oppfører seg da, det er vel det eneste du får gjort.

For noen år siden jobbet jeg i butikk, og hadde en fast kunde hver morgen. Fra første gang jeg så ham fikk jeg en veldig rar følelse i kroppen, og ble helt stum (av alle ting). Håper ikke han merket så mye til reaksjonen min, men jeg greide ikke mer enn å presse frem et "hei" de første 10 gangene jeg så ham. Har aldri reagert sånn på noe menneske før. 

Anonymkode: 2d5fd...008

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere synspunkter? :)

Ta han i hånden og ta han med hjem:fnise:

Anonymkode: fefb8...586

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt vanskelig å si egentlig, for han kan jo ha et lignende kroppsspråk alltid, eller det kan være forbeholdt de han føler seg tiltrukket av. Møt han igjen og se hvordan han oppfører seg da, det er vel det eneste du får gjort.

For noen år siden jobbet jeg i butikk, og hadde en fast kunde hver morgen. Fra første gang jeg så ham fikk jeg en veldig rar følelse i kroppen, og ble helt stum (av alle ting). Håper ikke han merket så mye til reaksjonen min, men jeg greide ikke mer enn å presse frem et "hei" de første 10 gangene jeg så ham. Har aldri reagert sånn på noe menneske før. 

Anonymkode: 2d5fd...008

Hvordan pleier du vanligvis å reagere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg dratt mot en annen person jeg også. Når jeg ser han, så dunker hjertet mitt fortere. Jeg blir svett, rødmer og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg. Møtes vi mens vi kjører bil, så kjører jeg nesten utfor veien 😂 Skal sies at jeg er litt forelsket/betatt av ham.

Anonymkode: 20921...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...