Scheherazade Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Jippi, Perlehuset har åpnet filial i Trondheim! *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #2 Del Skrevet 4. desember 2004 *misunnelig* Skulle ønske de kom til Ålesund eller Molde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er Perlehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2004 Perlehuset er det som navnet mer enn antyder! En butikk som bare selger perler og tilbehør til å lage perlesmykker. Masse flotte perler i løs vekt. Var der idag, litt tomme hyller fortsatt, men virker lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #5 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepp, vet det. Har brukt en liten formue der allerede! :-) Var på kurs der på tirsdagen, og lærte å lage nydelige krystallkuber. KJempefine på smykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 4. desember 2004 #6 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg gikk forbi der på tirsdag men det så så uferdig ut så bare gikk videre....æsj skulle gått innom. Men mannen min var egebtig bare glad til etter å ha vært på panduro og Hobby Norge og var på leit etter Ciro..... Vi hadde ikke bil så måtte droppe Det kreative hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg gikk forbi der på tirsdag men det så så uferdig ut så bare gikk videre....æsj skulle gått innom. Men mannen min var egebtig bare glad til etter å ha vært på panduro og Hobby Norge og var på leit etter Ciro..... Vi hadde ikke bil så måtte droppe Det kreative hjørnet Hva er Hobby Norge? Noe man har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 7. desember 2004 #8 Del Skrevet 7. desember 2004 Hobby Nnoreg er er hobbyforretning med mye innen scrapbooking og stempling, og en del perler og noe maling tror jeg. Den ligger i Prinsens gate, lurer på om det er rett ved en tatoo-forretning(ikke så bevandret i den verdenen), og fremst i butikken er det masse "bygge-selv" biler/båter o.l. og hobby for oss damer innerst i lokalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 7. desember 2004 #9 Del Skrevet 7. desember 2004 Synes Hobby Norge er litt dyre......i forhold til andre hobbybutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå