Gå til innhold

Hvorfor er KG moderatorer så hårsåre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går lagde jeg en tråd hvor jeg sammenlignet utseende til artist Ida Maria Sivertsen med komiker Sebastian Trulsrud Brynestad. Denne tråden ble slettet to ganger av moderator helt uten grunn. 

Hvorfor har det seg slik at moderatorerer på kg tror de kan ta seg frihet til å slette hva enn de vil dersom de føler seg støtt eller ikke liker det som blir diskutert? Var problemet at denne moderatoren var en blodfan av Ida Maria og ikke tålte at noen lagde litt humor rundt hennes utseende, eller er det sånn at KGs moderatorer er opptrekte pripne damer som ikke tåler at det lages tråder som tuller litt med kvinners utseende?

Jeg ønsker svar på hvorfor tråden min ble slettet, for det var ingenting med den som brøyt med dette forumets rettningslinjer. Så kan noen svare meg på hvorfor det er greit at moderatorer sletter innlegg som ikke har brutt noen av rettningslinjer for dette forumet?

Heg håper ikke moderator er aå feig at de nå sletter dette innlegget og, fordi de ikke klarer å svare på hvorfor de misbruker makten sin til å fjerne innlegg de personlig ikke liker.

JEG KREVER SVAR!

Anonymkode: 0ffdf...8cc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Jeg er ikke moderator, og ikke leste jeg trådene dine, men siden jeg har lest reglene, så vil jeg minne om noe som står der: 
* Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.

Det trenger derfor på ingen måte å handle om hårsårhet, personlige preferanser eller annet som du så kjapt beskylder moderator for. 

Endret av Margit Spat
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Margit Spat skrev:

Jeg er ikke moderator, og ikke leste jeg trådene dine, men siden jeg har lest reglene, så vil jeg minne om noe som står der: 
* Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.

Nå kan det diskuteres hvorvidt det var latterliggjøring, det tolkes ulikt fra den som hadde lest tråden. 

Jeg opprettet tråden fordi jeg faktisk så en sketsj av kollektivet hvor Sebastian spilte en tenåringsjente, hvor tankenken datt ned i meg "shit han ligner jo på Ida Maria". Så derfor lagde jeg en tråd for å sjekke om andre også så denne likheten. 

Så nei innlegget mitt var ikke lagd for å latterliggjøre, så innlegget brøt derfor ingen rettningslinjer. 

Derfor lurer jeg fremdeles på hvordan

moderatorer kan være så feige og bare slette innlegg fordi de føler for det.

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går lagde jeg en tråd hvor jeg sammenlignet utseende til artist Ida Maria Sivertsen med komiker Sebastian Trulsrud Brynestad. Denne tråden ble slettet to ganger av moderator helt uten grunn. 

Hvorfor har det seg slik at moderatorerer på kg tror de kan ta seg frihet til å slette hva enn de vil dersom de føler seg støtt eller ikke liker det som blir diskutert? Var problemet at denne moderatoren var en blodfan av Ida Maria og ikke tålte at noen lagde litt humor rundt hennes utseende, eller er det sånn at KGs moderatorer er opptrekte pripne damer som ikke tåler at det lages tråder som tuller litt med kvinners utseende?

Jeg ønsker svar på hvorfor tråden min ble slettet, for det var ingenting med den som brøyt med dette forumets rettningslinjer. Så kan noen svare meg på hvorfor det er greit at moderatorer sletter innlegg som ikke har brutt noen av rettningslinjer for dette forumet?

Heg håper ikke moderator er aå feig at de nå sletter dette innlegget og, fordi de ikke klarer å svare på hvorfor de misbruker makten sin til å fjerne innlegg de personlig ikke liker.

JEG KREVER SVAR!

Den ble nok ikke slettet uten grunn. Kg har et regelverk som moderatorene skal forholde seg til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Den ble nok ikke slettet uten grunn. Kg har et regelverk som moderatorene skal forholde seg til.

Jeg har lest nøye gjennom regelverket, og finner ingensteder hvor tråden brøt med disse. Så jo den ble slettet to ganger helt uten grunn. 

Men ser at kg moderatorene er for feige til å gi meg et ærlig svar her i denne tråden. Skammelig oppførsel av kg, virker veldig useriøst ut og amatørmessig.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Hadde tenkt å stille klikke meg ut igjen av tråden, men siden du "krever svar". Det var fordi du brøt reglene. Joda, ser at du er uenig, men moderatorene som bestemmer så det slik at du brøt reglene. Jeg så forresten ene tråden din selv, og tenkte at "denne blir nok slettet den også så fort som den blir oppdaget". For selv for et dumt lite brød som meg vår det åpenbart brudd på reglementet. Lykke til med det, og ha en fin dag videre. 

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt
AnonymBruker
Skrevet (endret)
1 time siden, Rainstorm skrev:

Hadde tenkt å stille klikke meg ut igjen av tråden, men siden du "krever svar". Det var fordi du brøt reglene. Joda, ser at du er uenig, men moderatorene som bestemmer så det slik at du brøt reglene. Jeg så forresten ene tråden din selv, og tenkte at "denne blir nok slettet den også så fort som den blir oppdaget". For selv for et dumt lite brød som meg vår det åpenbart brudd på reglementet. Lykke til med det, og ha en fin dag videre. 

Si meg hvor jeg brøt rettningslinjene i stede for å svare med personangrep som går på person.

Men slik er KG blitt, personangrep er helt inna for, men så fort noen lager en humortråd er det full oppstandelse. Venter ennå på svar på hva som brøt rettningslinjene.

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat og svar til dette
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal være den første til å lure på moderatorene, men jeg ser ikke vitsen med å lage en tråd om folks utseende, sammenligning eller ikke. :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

MRTO5br.png

Anonymkode: 8d8e9...a13

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, Honey Dew skrev:

Noen moderatorer modererer etter/lager sine egne regler basert på egne meninger og følelser.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg DENNE advarselen av moderator fordi jeg svarte imot Rainstorm. KG er et bedriten. Ettsamfunn, her beviser moderator at han bedriver heksejakt av brukere de misliker, og godtar personangrep dersom det er av brukere de ikke liker. 

Jeg får advarsel FORDI Rainstorm trakasserte og hetset meg?

Legger med bilde: 

IMG_6123.PNG

Men dette innlegget blir vel slettet? Er nesten så jeg vurderer å politianmelde KG for å ha moderatorer som driver forfølgelse og mobbing av sine brukere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå fikk jeg DENNE advarselen av moderator fordi jeg svarte imot Rainstorm. KG er et bedriten. Ettsamfunn, her beviser moderator at han bedriver heksejakt av brukere de misliker, og godtar personangrep dersom det er av brukere de ikke liker. 

Legger med bilde: 

IMG_6123.PNG

Men dette innlegget blir vel slettet? Er nesten så jeg vurderer å politianmelde KG for å ha moderatorer som driver forfølgelse og mobbing av sine brukere.

Du virker veldig aggressiv, så skulle ikke forundre meg om det kom fra en annen tråd. Tror ikke du kommer så veldig langt med en anmeldelse. Slapp av, få deg litt frisk luft, dette er bare et forum, ikke hele livet...

Anonymkode: 8c3af...34b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger med bilde: 

IMG_6123.PNG

Kan du fortelle oss litt om hva disse "gjentatte brudd på reglene" dine er? Eller synes du det også er irrelevant?

Anonymkode: e2225...8e6

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, samt svar til dette. Tråden låses. Henviser til Ris og Ros vedr. spørsmål om moderering

Nordvesta, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...