Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det handler om relasjoner så håper tråden får bli her og ikke blir flyttet kosemoseforumet.

Har du god kontakt med enkelte brukere og beskytter dere hverandre og liker hverandres innlegg slik som noen skriver at dere gjør? Jeg skriver bestandig som anonym så er nysgjerrig på bakdelen av KG :fnise: 

Anonymkode: 4bb9f...8ff

Videoannonse
Annonse
Gjest New Girl
Skrevet

Jeg er ikke medlem av noen klikk. Jeg kjenner ingen av brukerne personlig og skriver aldri på kosemose-forumet. 

Ble beskyldt for mange år siden under et annet brukernavn og være med i en klikk. Skjønte ikke hva de mente egentlig. Jeg liker noen brukere bedre enn andre, men det betyr ikke at jeg delte alle deres meninger uansett hva de skrev. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med i en klikk. Men så klikket det for alle i klikken, inkludert meg selv. Så nå er ikke lenger noen klikk.

Anonymkode: a0a0c...b69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men får inntrykk av at det er mange bestevenner her inne som backer hverandre opp i forskjellige tråder. Er en i tråden, så kommer resten av gjengen etter.

Anonymkode: eab4f...b87

• Liker 2
Gjest gjesteniluka
Skrevet

Klikk? Nei, sånt holder jeg meg langt unna. 

Skrevet

Jeg kjenner ingen på KG, og er ikke med i noen klikk. Dog deltar jeg på sosial-delen av forumet men kjenner ingen av brukerne der.

Har to telletråder der alle som deltar får liker av meg, men ellers brukes liker funksjonaliteten som den er tiltenkt, som belønning for gode innlegg eller en anerkjennelse for samsvarer mening. 

Men jeg har lettere for å like brukere med nick, enn AB, selv om AB også får sin dose. Dessuten vil brukere som skriver under nick være gjenkjennelig fra tråd til tråd, så noen brukeres meninger har lavere terskel for å få likes, basert på et helhetsinntrykk. Detter er gjerne noe TS selv kan kjenne seg igjen i, men neppe som mottager.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg kjenner ingen på KG, og er ikke med i noen klikk. Dog deltar jeg på sosial-delen av forumet men kjenner ingen av brukerne der.

Har to telletråder der alle som deltar får liker av meg, men ellers brukes liker funksjonaliteten som den er tiltenkt, som belønning for gode innlegg eller en anerkjennelse for samsvarer mening. 

Men jeg har lettere for å like brukere med nick, enn AB, selv om AB også får sin dose. Dessuten vil brukere som skriver under nick være gjenkjennelig fra tråd til tråd, så noen brukeres meninger har lavere terskel for å få likes, basert på et helhetsinntrykk. Detter er gjerne noe TS selv kan kjenne seg igjen i, men neppe som mottager.

Du er veldig opptatt av likes med andre ord. Og det har vi lagt merke til.  :fnise:

Anonymkode: 82fcf...a40

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om relasjoner så håper tråden får bli her og ikke blir flyttet kosemoseforumet.

Har du god kontakt med enkelte brukere og beskytter dere hverandre og liker hverandres innlegg slik som noen skriver at dere gjør? Jeg skriver bestandig som anonym så er nysgjerrig på bakdelen av KG :fnise: 

Anonymkode: 4bb9f...8ff

Nei, har egentlig ikke inntrykk av at det er så mange klikker heller.. Men det er jo mye enklere å forholde seg til brukere som poster under eget brukernavn da enn AB`er..

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig opptatt av likes med andre ord. Og det har vi lagt merke til.  :fnise:

Anonymkode: 82fcf...a40

Det ble spesifikt nevnt i HI angående å gi hverandre likere, så jeg forklarte hvordan jeg deler ut mine. Og det med at jeg er opptatt av likere tror jeg skyldes en mistolkning av hensikten med mine telletråder. 

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet

Jeg har funnet et par venner her. Ikke tilsiktet, men hyggelig. Har flere meddebattanter på rampelys også som jeg tidvis skriver pm med. Suverent fine folk! 

Men!! De får kun likes av meg om jeg er enig, og det å være venner er ikke ensbetydende med å være enige. 

Skrevet

Ja, vi er 8 stk. Skal ha opptak for nye medlemmer i februar :) 

Skrevet
16 minutter siden, Sonic skrev:

Ja, vi er 8 stk. Skal ha opptak for nye medlemmer i februar :) 

Jeg melder meg på opptaket! Hva er kriteriene?

Skrevet (endret)

Jeg vil også være med i en klikk! :sjenert:

Neida. Joda. Neida. 

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Svinepels skrev:

Jeg melder meg på opptaket! Hva er kriteriene?

Skift kjønn først :alice:

Skrevet
7 minutter siden, Sonic skrev:

Skift kjønn først :alice:

Da tror jeg ikke jeg rekker opptaket i februar.. Når er neste? Jeg får bytte nick til Purkepels også da vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...