Shneppi Skrevet 8. januar 2017 #21 Skrevet 8. januar 2017 Vi snakket om dette på vors her om dagen faktisk, og jeg kan love deg at de fleste mannfolk ikke tenker over den slags engang! En kompis av kjæresten sa at vi damer er heldige som slipper å bekymre oss for størrelse, reisning osv på utstyret. Jeg bare "eeh, vi jenter tenker jo alltid på det. Hvordan den ser ut mtp store/små kjønnslepper, om vi er vide eller trange, bollemus eller ikke bollemus osv..". Alle gutta ble nesten sjokkerte, og kunne ikke skjønne hvorfor vi gadd å bry oss med den slags! DET var i hvert fall det siste de tenkte på, og de var fornøyde så lenge dama la inn en innsats i senga. Jeg har hørt kompiser snakke om "å pule ei bøtte med vann" og sier at jenter har ei "flaggermus" pga store kjønnslepper, men nå som jeg er hakket eldre ser jeg jo at disse lever i en slags fantasiverden, og at de ikke er ordentlige menn. Guttene får seg heller aldri dame, uansett hvor hardt de prøver Spørs om ikke det har litt med holdninga å gjøre! Poenget her er at han du holder på med bryr seg om deg, og jeg tviler sterkt på at han tenker noe særlig over størrelsen din "der nede". Kanskje du kan ta det opp med han før dere skal ha sex? At du er litt usikker? Jeg var det de første gangene med samboeren min, men han mener bestemt at jeg absolutt ikke er for vid, og det faktum at jeg blir veldig våt synes han bare er deilig. Skulle han du holder på med mot all formodning påpeke dette, så kan jeg si med en gang at han ikke er noe å samle på! Dessuten tviler jeg sterkt på at det er så galt som du tror, om det i det hele tatt er noe galt! :-) Kast deg ut i det, det blir bare verre jo lenger du venter!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #22 Skrevet 8. januar 2017 Kan ikke dere være så snille og ikke kalle den for slufsa og glufsa og sånt. Det er bare så grusomt stygt. Kan ikke dere si FITTE eller VAGINA pleeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeee Anonymkode: 3fd42...e0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå