AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hello og godt nytt år! En fyr jeg har datet litt og som har vært veldig "på" sluttet over natten (bokstavelig talt) å ta kontakt. Etter en stund skrev jeg og spurte om han ikke var interessert lenger og fikk ikke noe svar. Synes dette er utrolig dårlig stil, jeg mener, det er helt ok å ikke være interessert, men man kan vel svare når den andre spør på en hyggelig måte. Er jeg veldig gammeldags eller er det flere som synes dette er skikkelig frekt/feigt? Anonymkode: 0370e...67d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Det kommer helt an på hva slags relasjon dere har hatt og hvor lenge. Folk tar veldig lett på dating nå, og det gjelder egentlig begge parter. Uansett så er det bare å glemme det og gå videre. Anonymkode: 3b358...e8d
Million Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Det er uten tvil uhøflig, og den definitivt feigeste veien ut av et "opplegg". Jeg kan personlig ikke fatte hvordan noen får seg til å bare drite i å svare på en direkte melding med et konkret spørsmål. Alle fortjener et svar! Så jeg synes du har rett idet at det er respektløst og frekt, ja! 4
momo Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Jeg synes det er veldig respektløst å ikke svare. Men tror det er ganske vanlig. Har selv blitt utsatt for det av noen, jeg har vært på flere dater med.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Synes dette er utrolig respektløst og skikkelig dårlig stil. Så lenge man har møttes og datet føler jeg at man skylder å fortelle den andre hvorfor man ikke vil treffes mer. Han kunne sendt deg en melding. Hvis ikke blir du sittende å lure på hva som skjedde, om du gjorde noe galt osv. Synes det tyder på at han er en lite sympatisk fyr og at du fortjener bedre. Anonymkode: b80cd...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Det kommer an på i hvilken grad du har gitt noen respons tlibake. Om dere har datet gjensidig der begge parter har tatt initiativ er det dårlig gjort å bare slutte å ta kontakt, men dersom du har gitt han lite tilbake (som kan forstås som manglende interesse fra din side) så skjønner jeg han jo. For meg som mann er det en grense for hvor lenge jeg gidder enveiskjøring. Hvis jeg tar en del initiativ og jer merker lunken interesse elle tiltaksløshet fra hennes side så dropper jeg det også etter en stund. Anonymkode: 82d41...235
Gjest ti10 Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 Synes også det er respektløst, uansett hvilken sammenheng det er i, men det virker som om det er det som er normen nå...
meeeg9 Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Syns dette viser bare at han er en usympatisk fyr, så da går du egentlig ikke glipp av noe viktig 😜 kan man si. For du vel ikke være sammen med en som er så uhøflig? Det spiller ingen rolle hvor lenge dere har datet, han burde greie å gi deg et svar. Har vært i en situasjon der jeg selv stilte et veldig direkte spørsmål, men fikk ihvertfall et svar tilbake! Det viser at han hadde i hvertfall respekt for meg
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Skrevet 8. januar 2017 Ts her.. Takk for fine svar Godt å se at flere er enig! Det er jo ikke det at vi var så inmari seriøse, hadde bare datet noen ganger, men føler likevel at når en person ikke en gang gidder å svare på et direkte spørsmål at respekten for meg er lik null, og det er ikke gøy. Min respekt for vedkommende forsvinner jo også, så selv om jeg ble såret så vil jeg ikke ha en person som synes det er ok å bare fordufte uten et pip. Jeg synes selv det er ubehagelig å dumpe noen, men jeg har alltid svart uansett og som regel skrevet selv og sagt ifra. Anonymkode: 0370e...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå