AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Er arbeidsledig og vet ikke hva jeg har framfor meg.. Akkurat nå står ting veldig fast, og jeg lurer også på når jeg kommer til å få et nytt barn igjen. Vil vi måtte selge noe, eller flytter vi til et annet sted? Hva med forhold og karriere? Noen snille sjeler som kan forsøke å hente inn informasjon (om det er noe?). Anonymkode: e06a4...ba2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er arbeidsledig og vet positivt jeg har framfor meg.. Akkurat nå står ting veldig fast, og jeg lurer også på når jeg kommer til å få et nytt barn igjen. Vil vi måtte selge noe, eller flytter vi til et annet sted? Hva med forhold og karriere? Noen snille sjeler som kan forsøke å hente inn informasjon (om det er noe?). Anonymkode: e06a4...ba2 Dette året vil bli annerledes enn du har sett for deg, men blir positivt og et godt år for deg. Anonymkode: 8f37b...62f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette året vil bli annerledes enn du har sett for deg, men blir positivt og et godt år for deg. Anonymkode: 8f37b...62f Nope, dette må du ikke høre på. Det blir mer av det samme. Anonymkode: f0045...2a6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette året vil bli annerledes enn du har sett for deg, men blir positivt og et godt år for deg. Anonymkode: 8f37b...62f Greier du å se på hvilken måte dette blir bra? Ser du spesielle tidspunkter? Anonymkode: e06a4...ba2
linsejesus Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greier du å se på hvilken måte dette blir bra? Ser du spesielle tidspunkter? Anonymkode: e06a4...ba2 Hvorfor ikke bare vente og se? Endret 8. januar 2017 av linsejesus
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Du er i en fase der du er villig til å forlate mye av det som har vært, men ting går tregt og det tar tid før alt faller på plass syns du.Det er veldig uvant for deg, fordi du er vant til å sette igang og få ting unna. Men du er ikke så glad i å stikke hodet ditt fram så noen ganger gjemmer du deg litt. Det kan være at du vil bruke litt tid alene eller gå til en rådgiver for å forstå ting bedre og finne en løsning. Et barn er en mulighet om du velger det, og ting blir lysere og lettere på forholdsfronten. Det er viktig at du finner indre ro og trygghet.Av andre blir du sett på som en kreativ dame med mye følelser. Noen kan kanskje synes du er i overkant kritisk eller følsom. Du er litt bekynret for at drømmer ikke skal bli slik du ønsker. Spesielt ønsker som er gamle og knytter til barndom. Men når året er over har du lagt det vanskelige bak deg, ting glir lettere, du har tatt noen valg som fører deg videre til noe nytt. Kanskje flytting til et nytt sted. Men alt i alt bekymrer du deg mer enn du trenger. Gi slipp på det. Anonymkode: 5093d...cbf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i en fase der du er villig til å forlate mye av det som har vært, men ting går tregt og det tar tid før alt faller på plass syns du.Det er veldig uvant for deg, fordi du er vant til å sette igang og få ting unna. Men du er ikke så glad i å stikke hodet ditt fram så noen ganger gjemmer du deg litt. Det kan være at du vil bruke litt tid alene eller gå til en rådgiver for å forstå ting bedre og finne en løsning. Et barn er en mulighet om du velger det, og ting blir lysere og lettere på forholdsfronten. Det er viktig at du finner indre ro og trygghet.Av andre blir du sett på som en kreativ dame med mye følelser. Noen kan kanskje synes du er i overkant kritisk eller følsom. Du er litt bekynret for at drømmer ikke skal bli slik du ønsker. Spesielt ønsker som er gamle og knytter til barndom. Men når året er over har du lagt det vanskelige bak deg, ting glir lettere, du har tatt noen valg som fører deg videre til noe nytt. Kanskje flytting til et nytt sted. Men alt i alt bekymrer du deg mer enn du trenger. Gi slipp på det. Anonymkode: 5093d...cbf Dette trenger man ikke en spåkule eller kort for å komme fram tild. Anonymkode: f0045...2a6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette trenger man ikke en spåkule eller kort for å komme fram tild. Anonymkode: f0045...2a6 Her brukte jeg kort, men vsnligvis bruker jeg ikke det engang. Nå. Kanskje du kan la det bli opp til ts hva dette betyr for henne? Anonymkode: 5093d...cbf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Skrevet 8. januar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i en fase der du er villig til å forlate mye av det som har vært, men ting går tregt og det tar tid før alt faller på plass syns du.Det er veldig uvant for deg, fordi du er vant til å sette igang og få ting unna. Men du er ikke så glad i å stikke hodet ditt fram så noen ganger gjemmer du deg litt. Det kan være at du vil bruke litt tid alene eller gå til en rådgiver for å forstå ting bedre og finne en løsning. Et barn er en mulighet om du velger det, og ting blir lysere og lettere på forholdsfronten. Det er viktig at du finner indre ro og trygghet.Av andre blir du sett på som en kreativ dame med mye følelser. Noen kan kanskje synes du er i overkant kritisk eller følsom. Du er litt bekynret for at drømmer ikke skal bli slik du ønsker. Spesielt ønsker som er gamle og knytter til barndom. Men når året er over har du lagt det vanskelige bak deg, ting glir lettere, du har tatt noen valg som fører deg videre til noe nytt. Kanskje flytting til et nytt sted. Men alt i alt bekymrer du deg mer enn du trenger. Gi slipp på det. Anonymkode: 5093d...cbf Det stemmer på en prikk at jeg er kreativ😊 Jeg er kunstner, og skal forsøke å gi ut ei bok. Men er litt redd for å stikke meg litt fram ja, selv om jeg er i gang. Jeg bekymrer meg mye dessverre, fordi jeg er redd for at drømmene skal gå i vasken. Forøvrig ønsker vi ikke å flytte, med mindre økonomien tvinger oss til det. Har du mulighet til å se om det er noe jeg vil lykkes med? Ser du en jobbmulighet og inntekt? Når i såfall, og hvilken type jobb? Ufattelig takknemlig for svar<3 Anonymkode: e06a4...ba2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer på en prikk at jeg er kreativ😊 Jeg er kunstner, og skal forsøke å gi ut ei bok. Men er litt redd for å stikke meg litt fram ja, selv om jeg er i gang. Jeg bekymrer meg mye dessverre, fordi jeg er redd for at drømmene skal gå i vasken. Forøvrig ønsker vi ikke å flytte, med mindre økonomien tvinger oss til det. Har du mulighet til å se om det er noe jeg vil lykkes med? Ser du en jobbmulighet og inntekt? Når i såfall, og hvilken type jobb? Ufattelig takknemlig for svar<3 Anonymkode: e06a4...ba2 Du passer ikke som noe annet enn selvstendig næringsdrivende. Evt at du inngår et samarbeid med noen andre eller underviser. Du blir nødt til å spare det du kan for å få gjennomført prosjektet ditt, din partner er ikke alltid like flink med penger, og det går ut over forholdet. Du vil ha nok til å klare deg pluss sparing, så du har gode muligheter til å få alt slik du vil. Bare ikke vær altfor fokusert på jobb og sørg for å få kyndig hjelp til avtaler du komner til å inngå i forbindelse med boken. Tidspunkt utelater jeg da alt avhenger av deg og hva du velger. Anonymkode: 5093d...cbf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #11 Skrevet 8. januar 2017 Jeg tror du søker på alle tenkelige jobber som finnes i fylket ditt og nabofylket ditt. Så flytter du i nærheten der du har fått jobb. Når du har fått orden på livet ditt og fast jobb. Så vurderer du å fø et barn inn i den tilværelsen. Anonymkode: 2fe34...2d6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12 Skrevet 9. januar 2017 På 8.1.2017 den 16.35, linsejesus skrev: Hvorfor ikke bare vente og se? Det er tortur det for en som har fått livet på vent.. Anonymkode: e06a4...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #13 Skrevet 9. januar 2017 På 8.1.2017 den 19.15, AnonymBruker skrev: Du passer ikke som noe annet enn selvstendig næringsdrivende. Evt at du inngår et samarbeid med noen andre eller underviser. Du blir nødt til å spare det du kan for å få gjennomført prosjektet ditt, din partner er ikke alltid like flink med penger, og det går ut over forholdet. Du vil ha nok til å klare deg pluss sparing, så du har gode muligheter til å få alt slik du vil. Bare ikke vær altfor fokusert på jobb og sørg for å få kyndig hjelp til avtaler du komner til å inngå i forbindelse med boken. Tidspunkt utelater jeg da alt avhenger av deg og hva du velger. Anonymkode: 5093d...cbf På hvilken måte passer jeg som selvstendig næringsdrivende? Er det på grunnlag av egenskaper eller er det fordi at jeg ikke passer til å jobbe med andre? TS Anonymkode: e06a4...ba2
linsejesus Skrevet 9. januar 2017 #14 Skrevet 9. januar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tortur det for en som har fått livet på vent.. Anonymkode: e06a4...ba2 "Vent og se" er et dårlig råd i din situasjon, jeg ser det. Jeg vil heller råde deg til å prøve å ta tak i livet ditt. Det er kanskje fryktelig vanskelig, men det er bare du selv som kan gjøre det. DIN fremtid avhenger av hva DU gjør. Om så en klarsynt virkelig kunen fortelle deg hva som skal skje i fremtiden, hvilken nytte vil det egentlig gjøre? Skal du glede deg til noe som skal skje helt av seg selv, utenfor din kontroll? Eventuelt grue deg til noe du tror du ikke kan unslippe, fordi en påstått anonym klarsynt har sagt det? DU bestemmer over DITT liv. Ta det tilbake, bit for bit. Ikke la andre styre det, ikke tro at din skjebne bestemmes av stjernene eller noe annet som er utenfor din kontroll.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #15 Skrevet 10. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte passer jeg som selvstendig næringsdrivende? Er det på grunnlag av egenskaper eller er det fordi at jeg ikke passer til å jobbe med andre? TS Anonymkode: e06a4...ba2 Litt av begge deler. Du er for egen og sta til at du kunne hatt en sjef over deg som bestemte alt, men å samarbeide med noen andre på lik nivå er noe som kunne gitt deg utfordringer og utvikling på flere plan. Anonymkode: 5093d...cbf
linsejesus Skrevet 10. januar 2017 #16 Skrevet 10. januar 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt av begge deler. Du er for egen og sta til at du kunne hatt en sjef over deg som bestemte alt, men å samarbeide med noen andre på lik nivå er noe som kunne gitt deg utfordringer og utvikling på flere plan. Anonymkode: 5093d...cbf Nøyaktig hvor får du dette fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå