AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #62 Skrevet 9. januar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Entitlement Passiv aggressiv Dømmende og bastant Mangel på vilje til å forstå hvor den andre kommer fra Sutring Anonymkode: f8afc...068 Hvordan kan det være vanskelig for noen å forstå hvor en kommer fra? - "Jeg kommer fra (et sted)" - "Nei, det gjør du ikke"? Skjønte ikke.... Anonymkode: 666a1...1c2 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #63 Skrevet 9. januar 2017 Det verste er lav intelligens og dumme øyne. Utseendemessig ignorerer jeg, for det meste. De færreste er interessante å se på, da de fleste har ruget på negative følelser det meste av livet sitt, altså ingen inspirasjon å hente. Stort ego er også turn off, da ego egentlig forhindrer genuin kunnskap, som en stein i veien man aldri kommer seg forbi. Men hvis jeg skal komme på noe - stygge bevegelser, stygg måte å gå på, dominerende måte å gå på hvis kroppsenergien er crap er enda verre. Hvis du går på en dårlig måte, ikke gå midt i gaten, vær så snill ... Prøv å gjøre deg selv liten, i stedet for. Du ødelegger andres dag, gå litt inntil siden av fortauet og se en annen retning. Ikke påfør andre skavankene dine. - klær som avslører altfor mye om kjip personlighet - dårlig hygiene, men det blir liksom for teit å nevne? er som å nevne at man ikke vil svømme i kloakken eller at man ikke vil spise råtten mat ... Hehe - ubalanse i hva han utstråler og hva han er laget av, ego og faktiske evner samsvarer ikke - dårlig utstråling, samme som punkt 1, ikke påfør andre kjipheten din, du kan leses du og Anonymkode: 7d86e...cc4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #64 Skrevet 9. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo idealkroppen. V kropp heter det. Anonymkode: ea392...f85 Bare feil vei? Hahaha Anonymkode: b352f...e3e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #65 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: - klær som avslører altfor mye om kjip personlighetAnonymkode: 7d86e...cc4 Hmm, kjenner jeg lurer litt på hva du mener med dette... Anonymkode: 805ad...73d 2
Derpderp Skrevet 9. januar 2017 #66 Skrevet 9. januar 2017 Med unntak av personlig hygiene(inkl. bein og negler og dusjintervaller and so on - dette er ting som er lett å lære) så er det egentlig ingen fysiske trekk hos menn jeg synes er så ille at jeg ikke hadde ansett de som en mulig partner dersom personligheter, verdier, livsstil og mål matchet. Jeg har deitet, og ligget litt rundt, med menn som har drevet treningssenter med tilhørende sixpack, overvektige datanerder, idrettsutøvere og folk som bare ikke tenker over kroppen sin i det hele tatt. Det utgjør så lite forskjell i hverdagen hvordan noen ser ut, med mindre de drar det til et sykelig nivå og det får helsemessige konsekvenser. Alle har kunnet skifte lyspærer, ha god sex med meg, gått tur, og andre hverdagslige gjøremål. Det mest slitsomme og som har blitt til den største turnoffen er faktisk menn som er veldig opptatte av kroppen sin og som har dårlig selvfølelse som følge av det. Når jeg var yngre kunne jeg si at hår på ryggen var turnoff, men etter å ha bodd med en mann som hadde kjempekomplekser for rygghåret sitt og sett hvor mye det påvirka han og samlivet vårt, jubler jeg hver gang jeg møter en mann med hår på ryggen som lar det være som det er. Jepp, hår på ryggen har blitt et sunnhetstegn for meg 1
Rights Skrevet 9. januar 2017 #67 Skrevet 9. januar 2017 Dårlig hygiene, mindre intelligent, "kresen", mye fett (ja jeg har mine preferanser.. liker de som vet å holde seg i form). Dette er noen "egenskaper" som kan være veldig avtennende for meg. Det er jo fullt mulig å gjøre noe med disse egenskapene, som f.eks å få seg rutiner der en vasker seg hver dag. Intelligensen, hva kan man gjøre med den? Her er det jo bare å kjøpe seg et par briller, så ser en automatisk mere intelligent ut. Kresen? Vel, det er da bare å stappe til høls og håpe på det beste! Mye fett? Frem med pisken!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #68 Skrevet 9. januar 2017 piercing (for mange i øret), eller i navelen eller ved kjønnsorganet... det er ganske disguisting... tatoeringer kan jeg leve med i nød, men for meg bare symboliserer det dumskap. Anonymkode: b48f3...a2c 1
Gjest lipgloss Skrevet 9. januar 2017 #69 Skrevet 9. januar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Masse hard hud under bena. Dårlig stelte ben. Uklupte negler. Hår i nesen som stikker ut. Rørleggersprekk. Ustelt hår. Overvekt. Tatoveringer. Dårlig tannstatus. Anonymkode: 7e1d7...ea0 Signerer denne
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #71 Skrevet 9. januar 2017 Har ikke fått ledt gjennom - at hun har blitt såret eller lurt tidligere og lar det gå utover meg - at hun ikke fotstår at jeg ikke vil være sammen med en som ikke har respektert seg srlv nok til å holde igjen med sex Anonymkode: 4cb12...f77
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #72 Skrevet 9. januar 2017 Uff mit verste mareritt skjeddd under en ons. Han var kjekk hyggelig godt kledd, hod lukt osv. Så ble det veldig hett etter hvert når vi kom hjem la oss på sengen og klina og begynnte å ha sex mens boxern hans fortsatt var på, på knærne altså dratt ned. Så så jeg at det dryppet noe brunt på det hvite lakene mitt. Fra boxern når han stoppet for å ta på kondom. Forstod ikke hva det var før jeg luktet på det😱. Dette har jeg ikke fortalt til en levende sjel før. Etter det har jeg fått en slags fobi mot møkkete mannerumper... jeg må forsikre meg opp til mange ganger at det faktisk er rent! Anonymkode: 61e66...fe4
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 9. januar 2017 #73 Skrevet 9. januar 2017 På 8.1.2017 den 15.13, AnonymBruker skrev: Jenter om har merkelige hang-ups på klær og utseende. Som capsen bak fram, tights, rare sokker, osv... Anonymkode: 120a3...ad4 Ja - men dette ER avtennende ting! Jeg bryr meg nokså minus om fyren veier 70 eller 90 kilo - om han trener 2 eller 6 ganger i uka(det gjør meg noe om han aldri er aktiv eller overtrener, da) og kunne ikke brydd meg katta om sixpack. Men stygge sokker og feil sko.........faen asså. Det ødelegger a-l-t. Og allværsjakke til absolutt alle anledninger. Er vi i skauen i gråvær så er det jo innafor(er mer dust å gå i fin jakke da liksom) eller skal ut i båt - javel. Men ut på byen? Nei.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #74 Skrevet 9. januar 2017 Rørleggersprekk. At undertøyet vises. Dårlig hud. Dårlig ånde. Skitten- lukt. Parfyme. Fett hår. Sagging. Skittene hender om han ikke er på jobb. Skjegg og bart. Mye kroppshår. Langt hår. Sure føtter. Anonymkode: ce8ae...123
Ulla Ullsokk Skrevet 9. januar 2017 #75 Skrevet 9. januar 2017 Dårlig tannhygiene er det aller verste. Ellers er manbun bare så totalt usexy! 1
Sillyline Skrevet 9. januar 2017 #76 Skrevet 9. januar 2017 13 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Dårlig tannhygiene er det aller verste. Ellers er manbun bare så totalt usexy! This 1
Bergtatt Skrevet 9. januar 2017 #77 Skrevet 9. januar 2017 Kvinner som har glamour modeller som forbilde og like lav mental kapasitet. Bah!! Lange negler! Selv på "classy" kvinner. Stygge føtter og røyking.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. januar 2017 #78 Skrevet 9. januar 2017 Røykehud, gule nikotinflekker på henda og dårlig stelte tenner. Generelt når du ser de gir f I helsa si.
Stabeis Skrevet 9. januar 2017 #79 Skrevet 9. januar 2017 Kvinner som er: Vulgære, sladrete, selvopptatte og frekke finner jeg veldig avtennende.
FrøkenC Skrevet 10. januar 2017 #80 Skrevet 10. januar 2017 Kjære vene, jeg er SÅ glad for at jeg ikke er så firkantet med mine preferanser slik flere brukere her er. Når du møter en mann som treffer deg i hjertet, kjemien er spot on, sexen er heaven og smilet hans får deg til å forsvinne litt fra verdenen - da er det faktisk ikke noen fysiske feil som kan ødelegge lenger. Tannhygiene kan heldigvis fikses, negler kan klippes, gode dusjrutiner ordnes (aller helst sammen, hvor vi skrubber hverandre, knuller, skrubber og vasker godt), kroppshår på menn er sexy af, skjegg og bart kler de aller fleste så det skulle bare mangle at menn valgte å ha det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå