AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #41 Skrevet 8. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn piercing. Anonymkode: 643d6...e68 Enig! Det er så rart å putte metall i kroppen. Å putte det i ansiktet er jo helt korka. Anonymkode: a1ff9...868
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #42 Skrevet 8. januar 2017 16 minutter siden, Ruccula skrev: menn med stor rumpe. Men det er sjelden du ser, er det ikke? Bortsett fra veldig overvektige menn. Anonymkode: a1ff9...868
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #43 Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, hvorfor er det så ille? Spiller det noen rolle om man spiser mye kjøtt, grønnsaker eller fisk? Anonymkode: a1ff9...868 Type trippel hamburger med baconskiver, egg, rømme og litt mer kjøtt ved siden av Og type "æsj kaninför" og "denne maten inneholder ikke kjøtt, så jeg blir ikke mett". At voksne mennesker kan oppføre seg slik synes jeg er nokså absurd. Kan også nevne voksne menn som sier de ikke liker grønnsaker, og nekter å smake på nye grønnsaker eller grønnsaker tilberedt på en annen måte Anonymkode: 8bf1a...e02 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #44 Skrevet 8. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Type trippel hamburger med baconskiver, egg, rømme og litt mer kjøtt ved siden av Og type "æsj kaninför" og "denne maten inneholder ikke kjøtt, så jeg blir ikke mett". At voksne mennesker kan oppføre seg slik synes jeg er nokså absurd. Kan også nevne voksne menn som sier de ikke liker grønnsaker, og nekter å smake på nye grønnsaker eller grønnsaker tilberedt på en annen måte Ok, det blir for dumt, hahahaha Voksne folk som ikke klarer å ha en viss balanse mellom kjøtt, fisk og grønnsaker skulle vel hatt seg et kurs i ernæring. Anonymkode: a1ff9...868 2
Ruccula Skrevet 8. januar 2017 #45 Skrevet 8. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er sjelden du ser, er det ikke? Bortsett fra veldig overvektige menn. Anonymkode: a1ff9...868 Neida, en på jobben min. En meget slank hyggelig fyr har skikkelig stor rumpe, brede hofter, stor rumpe og smal midje... Blir veldig feil
Brannslangen Skrevet 8. januar 2017 #46 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, Ruccula skrev: En meget slank hyggelig fyr har skikkelig stor rumpe, brede hofter, stor rumpe og smal midje... Blir veldig feil Sikker på at han er mann?
Ruccula Skrevet 8. januar 2017 #47 Skrevet 8. januar 2017 9 minutter siden, Brannslangen skrev: Sikker på at han er mann? Veldig! det finnes menn med stor rumpe, akkurat som at det finnes kvinner med brede skuldre 1
Citpensacola Skrevet 8. januar 2017 #48 Skrevet 8. januar 2017 Lav intelligens og religiøsitet er helt åpenbart alvorligst. Har ikke så mye til overs for rusmisbrukere heller. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #49 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, Citpensacola skrev: religiøsitet Tenker du da på sosialkonservative menn med et noe gammeldags syn på kjønnsroller og slike ting? Eller er det bare troen på en Gud i seg selv som får deg til å miste respekten? Anonymkode: a1ff9...868
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #50 Skrevet 8. januar 2017 5 minutter siden, Citpensacola skrev: Har ikke så mye til overs for rusmisbrukere heller. Hvem har det egentlig? Rusmisbrukere er vår tids spedalske. Sammen med de rumenske tiggerne. Anonymkode: a1ff9...868
Kinno Skrevet 8. januar 2017 #51 Skrevet 8. januar 2017 Lange negler på mannfolk er absolutt turn-off for meg. Ellers dårlig hygiene selvsagt. Røyk/snus. 2
Citpensacola Skrevet 8. januar 2017 #52 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du da på sosialkonservative menn med et noe gammeldags syn på kjønnsroller og slike ting? Eller er det bare troen på en Gud i seg selv som får deg til å miste respekten? Anonymkode: a1ff9...868 Begge deler, egentlig. 1
sara salamander Skrevet 8. januar 2017 #53 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, Kinno skrev: Lange negler på mannfolk er absolutt turn-off for meg. Ellers dårlig hygiene selvsagt. Røyk/snus. Enig
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #54 Skrevet 8. januar 2017 Masse hard hud under bena. Dårlig stelte ben. Uklupte negler. Hår i nesen som stikker ut. Rørleggersprekk. Ustelt hår. Overvekt. Tatoveringer. Dårlig tannstatus. Anonymkode: 7e1d7...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #55 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Citpensacola skrev: Lav intelligens og religiøsitet er helt åpenbart alvorligst. Har ikke så mye til overs for rusmisbrukere heller. Vet du hvem som ruser seg? Ja de med knekk i kne. Så har vi de som dytter i seg piller,striper. ..litt for mye i glasset. De vi ikke vet om. Leger, sykepleiere og mange flere....de vi jobber med....de som ikke er oppdaget Anonymkode: 7e1d7...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #56 Skrevet 8. januar 2017 Ved side av dårlig hygiene og sløvhet, så er det menn som maser og er pågående med sex. Sex er noe som skal gi glede til begge og passe for begge. Blir det mast og klådd hele tiden blir det mindre og mindre av det. Anonymkode: 33815...ecd 1
Nowayback Skrevet 8. januar 2017 #57 Skrevet 8. januar 2017 At de er vanskelige å komme i kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #58 Skrevet 8. januar 2017 Religion, ideologier (spesielt en kombo av de to), lange negler, under 165 cm, pæreformet, lys stemme, overdrevne trekk (feks at nesa er så bred at den kunne vært 3 vanlige neser), små hender, tynne armer i kombinasjon med ølmage, overvekt, glattbarberte legger/armer - - kan visst fortsette i det uendelige. Stopper der. Anonymkode: 7d6d1...409
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #60 Skrevet 9. januar 2017 18 timer siden, Ruccula skrev: Neida, en på jobben min. En meget slank hyggelig fyr har skikkelig stor rumpe, brede hofter, stor rumpe og smal midje... Blir veldig feil Han har jo idealkroppen. V kropp heter det. Anonymkode: ea392...f85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå