AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Ønsker å gjøre garderoben klar for lysere tider. :-) Men hvor skal jeg begynne? Føler jeg har det meste av "basisklær" som blyantskjørt, en jeans, en sort bukse, (mangler skjorte), skinnjakke, blazer, støvletter (halvlange) og vanlige sko. Men hva mer? Jeg er veldig glad i pasteller og kler ikke bruntoner, eller beige. Jeg liker ikke en "jålete" stil, men heller litt klassisk og sporty. Noen som kan gi meg noen tips? :-) Til opplysning er jeg lita og lav. Anonymkode: 22071...94d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Ingen som har noen tips? :D Anonymkode: 22071...94d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Skal skaffe meg ei kvart ermet dongeriskjorte, og noen ulike fine halstørkle😊 Anonymkode: a242b...e1d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Dongeriskjorter er stilige! :D Jeg tenker selv jeg skal satse på noen søte t-shorter som jeg kan kombinere med cardigan. Tenker også noen søte tunikaer. Anonymkode: 22071...94d
Gjest Nanne70 Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Pasteller er jo in i vår, så da burde det ikke være noe problem å finne farger du liker, i alle fall. Hva med noen litt tynne gensere som du evt. kan bruke over en skjorte? Fint å kombinere med en blazer eller en klassisk trenchcoat, og også med den skinnjakken du allerede har. Bluser/topper som passer sammen med både blyantskjørt, jeans og de sorte buksene. Smale chinos er klassisk og kan være stilig sammen med feminine loafers, skjorte/bluse og blazer, eller avslappet med Sneakers og en klassisk Breton-genser. Mulighetene er mange, og du trenger egentlig ikke så veldig mange plagg, men plagg som kan kombineres på mange måter.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Lys blå jeans, lyse topper og hvite sneakers er alltid en investering hos meg! Anonymkode: 0099d...c12
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Kjøp overdeler i lysere farger, gjerne pasteller, som passer til alle dine basics, både jeans, skjørt og svart bukse, og skinnjakke kommer langt med det, og blir klar for vår! Anonymkode: 50f65...c3f
Kladd Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Jeg tar på meg det samme som ellers jeg, bare litt mindre/uten ull. Også har jeg noen shorts og kjoler til når det blir varmt. Og så klart bytter jeg ut vintersko med sneakers/tøysko og boblejakka med en lettere jakke. Regnjakka er helårs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå