Gå til innhold

"Gal" hannkatt etter kastrering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, okei.. For en uke siden overtok vi en hannkatt på 6 mnd. Vi tok han med til dyrlegen på fredag for en kastrering + ID og chip. Viste seg at karen hadde sånn overbitt at nedre hjørnetenner måtte kuttes, pga store sår i ganen. Dette ble selvfølgelig ordnet. 

I går (lørdag) var han rolig og sov nesten hele dagen. Men i dag, er han helt spinnvill! Løper rundt i hundreoghelvete, lekebiter hele tiden (au), velta nesten en stol og myye mer. Han var ikke sånn den første uken vi hadde han. Jeg er ikke vandt med katt, så nå lurer jeg på.. er dette normalt etter en kastrering? Kan det ha noe med at han ikke har problemer med tennene og ganen mer? Liksom at han er ekstatisk over dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umiddelbart tenker jeg at endelig gjør det ikke vondt i munnen lenger. Lykke! :nori:

Holder altså en knapp på ekstatisk over å ikke ha vondt. Og nå skal vi juble og tøffe oss litt. Sjekke og prøvebite litt her og der. 

Jeg lurer på om dere ikke har fått en liten tøffing i hus :fnise: 

Frem med lekesaker (papirkrøll med en snor i som dras i rykk og napp under filleryer. En liten myk ball, eller du lager en tett dusk av ullgarn og kaster bortover gulvet). 

Vær forberedt på mye moro og noen nestenkriser (som når du finner ham øverst i gardinene på klatretur). Han er en tenåring, og du må stålsette deg mot tenåringsraptuser.

Gratulerer ! Han kom til mennesker som tar vare på ham. Han har vunnet i livets lotteri :hjerte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sier som @Mis(s)Understood :) han er nok bare lykkelig over å ikke ha vondt mer :P frem med leker 😁

Anonymkode: 9cef2...8c9

Gjest HappyWaffle
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier som @Mis(s)Understood :) han er nok bare lykkelig over å ikke ha vondt mer :P frem med leker 😁

Anonymkode: 9cef2...8c9

Ble visst ab, ikke meningen :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...