Gå til innhold

Flatbrystet vs silikon (b-cup)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Ragnar89 skrev:

Du trenger ikke å gjenta det i hver en tråd jeg skriver i. Har fått det med meg nå. Nok nå . Om du har noe du vil si meg, mann deg opp og ta det på pm :)

Ikke bry deg om han , han er sjalu på deg fordi kvinner liker deg her inne

Anonymkode: 078c3...534

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så liker jeg naturlige bryster fremfor silicon, uansett om brystene er små. Men dømmer uansett ikke de som velger å fikse på brystene av ulike årsaker. Jentene som gjør dette vil jeg tro gjør det for å bedre selvbildet, føle seg mer feminin og passe bedre inn i bildet som er skapt av hva som er idealet.

Er i grunnen ikke så opptatt av puppestørrelsen og det er ikke det som avgjør om jeg tenner på en jente eller ikke. Men som menn flest blir blikket tiltrukket automatisk av et stort brystparti, eller en fin kløft når du ser en person for første gangen. Men når du har konstatert at hun hadde store bryster så kan du i neste omgang velge å satse på venninnen med de små brystene som du synes var søtere, mer sjarmerende osv.

AnonymBruker
Skrevet

15 timer siden, Ragnar89 skrev:

Du trenger ikke å gjenta det i hver en tråd jeg skriver i. Har fått det med meg nå. Nok nå . Om du har noe du vil si meg, mann deg opp og ta det på pm :)

Når du kommer med det sukkersøte klissklasset ditt der folk spør om seriøse råd, så ønsker jeg å påpeke det i tråden. 

Hvis TS ønsker å lese motivasjonsitater a la "du er verdens vakreste prinsesse akkurat som du er" så kan hun bare google det.  

Anonymkode: f5ab0...a94

Skrevet

Vet du hva?

Det viktigste med puppene er kvinna de sitter fast i. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser det er veldig mye fokus på hva menn tenker og hva menn synes, for min del blir det helt feil. For hver gang en mann ser puppen din har du sannsynligvis sett den 67 ganger, og for hver gang en mann tar på puppen din har du sannsynligvis tatt på den 528 ganger. Dette handler om deg, og ditt forhold til kroppen din. Det handler om å føle seg vel, både i hode og kropp.

Dersom du har tvil om du gjør det riktige, så ville jeg rådført meg med de som kjenner deg godt og med fastlegen din. Du kan få gode tilbakemeldinger og tankekors fra venner, og fastlegen kan kanskje være behjelpelig med en henvisning til noen du kan snakke om det med dersom du er i tvil om puppene eller hodet er problemet.

Det finnes mange forskjellige pupper der ute, med og uten innlegg. Det finnes også mange forskjellige typer innlegg, både når det kommer til form, størrelse, materiale og operasjonsmetoder. Disse innleggene skal også festes til forskjellige kropper som reagerer ulikt og har ulik form i utgangspunktet. Jeg ville ikke latt meg skremme av folk som sier at "silikon ser stygt og unaturlig ut" eller "silikon er ikke godt å ta på", for silikon er ikke én ting, og har du sett eller rørt ved en silikonpupp har du overhodet ingen innsikt i hvordan alle er.

Jeg har selv ikke silikon, men store pupper jeg er veldig glad i og vet hvor mye de betyr for min følelse av å være kvinne. Kanskje er det overfladisk, men jeg hadde virkelig savnet dem om de ble borte og tror det hadde gått innpå selvfølelsen min.

Stol litt på deg selv.

Skrevet (endret)

Jeg har silikon, og tok det når jeg var ferdig med å få barn. Jeg hadde fine pupper før graviditet og amming, men etter barn nr 2 var det veldig lite fyll igjen. Jeg skammet meg over puppene mine, og gikk med push up- bh hver dag, MED sokker oppi.. Etter operasjonen har jeg vært fornøyd, mannen synes de er fine, og jeg merker det på selvtilliten. Men jeg ville ikke gjort det igjen. Liker ikke tanken på at det er to fremmedlegemer i kroppen. Får jeg kapseldannelse, ryker de rett ut! Jeg har funnet ut at jeg fint kan leve med "vrengte lommer".

Hvis jeg var deg TS, ville jeg hvertfall ikke tatt silikon før jeg var ferdig med å få barn. Små, spretne pupper er fint. 

Endret av _Malene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...