AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #21 Skrevet 8. januar 2017 10 minutter siden, Bergtatt skrev: Jobb med selvtilliten ts og oppsøk profesjonell hjelp. Du er mer enn et par pupper på to bein. Silikon kan kanskje øke selvtilliten din i begynnelsen, men den tror jeg forsvinner efterhvert. For selvtillit av silikon er falsk, mens selvtillit uten er ekte. Dette er så latterlig elendige råd. Hvorfor skal man lære seg å akseptere noe som lett kan forandres? Ville du sagt dette til en unge som skulle fått tannregulering for utstående tenner, eller operasjon for utstående ører? Anonymkode: f5ab0...a94
Bergtatt Skrevet 8. januar 2017 #22 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er så latterlig elendige råd. Hvorfor skal man lære seg å akseptere noe som lett kan forandres? Ville du sagt dette til en unge som skulle fått tannregulering for utstående tenner, eller operasjon for utstående ører? Anonymkode: f5ab0...a94 Du sier at det er latterlig råd, men å sammenligne tannregulering og utstående ører med brystaugmentasjon ikke er det. Reality check! Brystaugmentasjon innebærer oftest større inngrep enn regulering og øreoperasjon. Dermed også større risiko for komplikasjoner, både korttids og langtids. Tannregulering utføres oftest på grunnlag av et objektvt funksjonellt behov, ikke et subjektivt estetisk behov. Det er ikke brystene til ts som er problemet her, det er hodet hennes. Og når ikke en tar tak i det som er årsaken og heller behandler symptomene(små bryst) er det som feie dritten under teppet. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #24 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom det er noe som plager deg så anbefaler jeg deg å ta silikon. Det ser mye bedre ut enn å være flatbrystet. Hvor mange flatbrysta sex-symboler ser du rundt deg? Anonymkode: f5ab0...a94 Nei omvendt. Flatbrystet ser mye bedre ut en silikon. Mye deiligere å ta på og leke med også. Jeg har sett flere flatbrysta sexmodeller. Horer har ofte silikon da😂Silikon pupper er ikke så deilig å leke med. De går an å tømmes på da men..nei hvis jeg fikk velge så hadde jeg valgt flatbrysta kvinner fremfor de med silikon. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke voldsomt store nei, ihvertfall noen av dem. Men langt fra flatbrysta. Anonymkode: f5ab0...a94 Ååå jo!
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #25 Skrevet 8. januar 2017 orzzzz.com/14-flat-chested-celebs-proving-you-dont-need-big-boobs-to-be-beautiful.html Mange deilige her😍
Ragnar89 Skrevet 8. januar 2017 #26 Skrevet 8. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagen white knight kiosklitteratur-sitat. Anonymkode: f5ab0...a94 Du trenger ikke å gjenta det i hver en tråd jeg skriver i. Har fått det med meg nå. Nok nå . Om du har noe du vil si meg, mann deg opp og ta det på pm 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #27 Skrevet 8. januar 2017 4 timer siden, Bergtatt skrev: Du sier at det er latterlig råd, men å sammenligne tannregulering og utstående ører med brystaugmentasjon ikke er det. Reality check! Brystaugmentasjon innebærer oftest større inngrep enn regulering og øreoperasjon. Dermed også større risiko for komplikasjoner, både korttids og langtids. Størrelsen på inngrepet har ingenting med saken å gjøre, det handler om å foreta et inngrep for å se bedre ut og kvitte seg med komplekser. Tannregulering er ofte estetisk også. Ville du sagt at til en unge at han/hun i stedet for å utføre et enkelt inngrep for å fikse ørene skulle søkt profesjonell psykologhjelp? Ja eller nei? Anonymkode: f5ab0...a94
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #28 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, Bootyhunter skrev: orzzzz.com/14-flat-chested-celebs-proving-you-dont-need-big-boobs-to-be-beautiful.html Mange deilige her😍 Smak og behag det så klart. Det finnes jo enkelte menn som tenner på flatbrysta, på samme måte som det er enkelte menn som tenner på ekstremt overvektige. Mange av dem på denne siden har for øvrig tatt silikoninnlegg i ettertid (og ser mye bedre ut). Anonymkode: f5ab0...a94
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #29 Skrevet 8. januar 2017 Det første du må tenke på er selvsagt genuint handler om brystene eller om du bare projiserer dårlige følelser som stammer fra andre kilder. Om det er brystene som er problemet så er det selvsagt bare å gunne på. Hvis du ikke engang fyller opp en A-cup så tilsvarer det vel som en mann skulle hatt en penis på 8-9 centimeter. Anonymkode: f7c63...3c3
Tibbie Skrevet 8. januar 2017 #30 Skrevet 8. januar 2017 Silikon er da ikke stygt! :O På mange kan man ikke se det en gang! Vel, en puppekyndig person kan kanskje se at de er fastere enn naturlige pupper, men en B-cup er er som regel ganske fast fra før av. Meld deg inn i silikongruppa på Facebook, så kanskje du får råd av folk som faktisk vet hva de snakker om og har gjort dette før. Da får du også se en del før-/etterbilder.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #31 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, Tibbie skrev: Silikon er da ikke stygt! :O På mange kan man ikke se det en gang! Vel, en puppekyndig person kan kanskje se at de er fastere enn naturlige pupper, men en B-cup er er som regel ganske fast fra før av. Meld deg inn i silikongruppa på Facebook, så kanskje du får råd av folk som faktisk vet hva de snakker om og har gjort dette før. Da får du også se en del før-/etterbilder. Silikonhaterne på KG består grovt sett av tre grupper: 1. Misunnelige damer 2. Menn som skal smiske med de misunnelige damene 3. Menn som har fetisj for små pupper I de virkelige liv treffer man få av disse menneskene, selv om de er stiller sterkt i alle puppetråder. Anonymkode: f5ab0...a94 2
Tibbie Skrevet 8. januar 2017 #32 Skrevet 8. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Silikonhaterne på KG består grovt sett av tre grupper: 1. Misunnelige damer 2. Menn som skal smiske med de misunnelige damene 3. Menn som har fetisj for små pupper I de virkelige liv treffer man få av disse menneskene, selv om de er stiller sterkt i alle puppetråder. Anonymkode: f5ab0...a94 Godt mulig. TS er tydelig en av de personene der humøret og selvtillitten blir påvirket av eget utséende. Jeg er også sånn. Jeg er langt mye mer energisk og flink når jeg føler at jeg ser bra ut. Om man er en sånn person skal man gi faen i nummer én, to og tre i dette forumet At de misunnelige damene føler seg bedre ved at hun ikke er ved sitt "A-game" er ikke noe å ta hensyn til Glemte forresten å si hva den gruppa heter. Søk opp "Silikonsnakk Norge" Endret 8. januar 2017 av Tibbie Skrifeveil*
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #33 Skrevet 8. januar 2017 Jeg var som deg. fylte ikke opp en A cup. Så da kan menn si så mye de vil at de elsker å leke med små bryster og at de er så myke og gode. Altså, det var ikke noe å leke med. Og det var jo veldig hard også, siden det var rett på brystkassa. Jeg tok 125 ml og har nå små B cup som står til min slanke kropp. Under muskel. Jeg er veldig fornøyd. De så veldig sprengte og silikon ut de første årene, men nå 15 år senere ser de veldig naturlige ut. Å ja, jeg vet at alle sier at sine ser naturlige ut, og ingen tror på det. Men jeg har hørt det fra både leger og sykepleiere. Sist på mammografi da mammografen sa at jeg hadde svært naturtro bryster, og at hun ikke hatt trodd det var silikon hvis jeg ikke hadde hatt det i papirene mine. Jeg tror det er pga at de er små, under muskel og at de med tidens tann har fått et lite naturlig heng. Kjærsten min er superfornøyd. Selv om han sikkert hadde vært like fornøyd om jeg hadde vært flat, for det er jo ikke pga puppene han er sammen med meg. Jeg hadde ekstremt dårlig selvtillitt, følte meg som en gutt eller en 11 år gammel jente. Nå har jeg ikke lenger komplekser rundt kroppen min og føler meg ganske sexy og flott. Mitt råd til deg er å tenke svært nøye gjennom dette. Fyll poser med ris og vei disse og putt i en BH uten innlegg og gå med de over flere timer for å se på hvordan det vil se ut. Ikke ta for mye. Og husk at du er verdt mer enn puppene dine. Du må være 100% siker på at du ønsker dette før du gjør det. Det er ikke mulig å angre. Hvis du tar de ut vil du bli full av arr. Anonymkode: a694e...d3c 2
Gjest Coolaid Skrevet 8. januar 2017 #34 Skrevet 8. januar 2017 Hva med å finne en mann som virkelig elsker deg akkurat slik du er.? Av ham kan du kanskje lære å elske deg selv også. Silikon er som oftest en dårlig ide som du ikke trenger.
Gjest Coolaid Skrevet 8. januar 2017 #35 Skrevet 8. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Silikonhaterne på KG består grovt sett av tre grupper: 1. Misunnelige damer 2. Menn som skal smiske med de misunnelige damene 3. Menn som har fetisj for små pupper I de virkelige liv treffer man få av disse menneskene, selv om de er stiller sterkt i alle puppetråder. Anonymkode: f5ab0...a94 1. Jeg er ikke kvinne. 2. Tipper at det ikke er så mange misunnelige damer (altså kvinner, ikke jenter) her inne. 3. Har ikke fetisj for små pupper - har fetisj for ALLE pupper.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #36 Skrevet 8. januar 2017 Jeg tok noen små implantater under muskulaturen før jeg giftet meg, og har deretter vært gravid to ganger uten problemer med amming etterpå. De ser veldig naturlige ut og jeg har ingen negative ting å si om det.. Slik jeg har opplevd det (og forstått det) er det ingen spesiell risiko mtp amming om man legger inn under muskel Anonymkode: 5b6b9...574
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #37 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smak og behag det så klart. Det finnes jo enkelte menn som tenner på flatbrysta, på samme måte som det er enkelte menn som tenner på ekstremt overvektige. Mange av dem på denne siden har for øvrig tatt silikoninnlegg i ettertid (og ser mye bedre ut). Anonymkode: f5ab0...a94 Jeg tenner på ekte pupper uansett størrelse. Som de fleste andre menn. Jeg blir alltid skuffet når jeg ser damene har silikon. Det blir ikke det samme å leke med dem, men flaks at jeg er en rumpeelsker og mus elsker så leker heller med det! Siden det finnes så mange usikre med silikon. De som har ekte klarer jeg ikke la være å holde hendene og munnen borte fra puppene! Ja uansett størrelse. Kvinner gjør så klart som de vil (det har vert mye anger i ettertid også), vil de ha silikon og synes de selv ser bedre ut så er jo det flott for dem, men må også godta at ikke alle menn er silikon elskere men liker det naturlige best. 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Silikonhaterne på KG består grovt sett av tre grupper: 1. Misunnelige damer 2. Menn som skal smiske med de misunnelige damene 3. Menn som har fetisj for små pupper I de virkelige liv treffer man få av disse menneskene, selv om de er stiller sterkt i alle puppetråder. Anonymkode: f5ab0...a94 Du glemte en. 4. Menn som har fetisj for naturlige pupper! Så kan jeg svare på dine tre punkter. 1. Jeg er ikke kvinne og jeg tviler på at kvinner er misunnelig på de med silikon Er vel heller omvendt. De med silikon er misunnelig på de kvinnene som klarer å ha godt selvbilde og være fornøyd med den kroppen de har. 2. Hvilken misunnelig damer? Har aldri hørt om ei dame som er sjalu på silikon og falskhet. 3. Alle størrelser. Pupper er pupper uansett
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #38 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar folkens. Jeg har lenge prøvd å akseptere meg som jeg er men sliter med det :/ Føler meg som en gutt og det verste jeg vet er å kjøpe undertøy og badetøy fordi alt er for stort uansett. Føler disse bildene viser utgangspunktet mitt og str jeg vil ha etter operasjon. https://www.realself.com/question/days-post-op-unhappy-small-implants TS Anonymkode: c8666...6cd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #39 Skrevet 8. januar 2017 flat foran silikon any day Anonymkode: 70e33...82c
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #40 Skrevet 8. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar folkens. Jeg har lenge prøvd å akseptere meg som jeg er men sliter med det :/ Føler meg som en gutt og det verste jeg vet er å kjøpe undertøy og badetøy fordi alt er for stort uansett. Føler disse bildene viser utgangspunktet mitt og str jeg vil ha etter operasjon. https://www.realself.com/question/days-post-op-unhappy-small-implants TS Anonymkode: c8666...6cd Jeg kan på mange vis forstå at dette går utover selvtilliten. Hvis jeg hadde måttet fjerne brystene på grunn av sykdom, hadde jeg gått for silikon. Ikke fordi det er viktig å vise seg fram, men fordi det henger så nøye sammen med kvinnelighet. Når dette er sagt, så er operasjoner risikofylt og noe som bør tenkes nøye gjennom. Jeg heller ikke så sikker på at dette kommer til å reparere selvtilliten din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå