Gå til innhold

Flatbrystet vs silikon (b-cup)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jente på 24 som er omtrent helt flatbrystet. Tærer på selvtilliten min og jeg går alltid med BH med fyll sånn at det ser ut som jeg har pupper.  Jeg vurderer sterkt å ta silikon. Jeg er veldig slank så vil da gå for lite, nok til å fylle en bcup.

Vet det er veldig mange som synes silikon er stygt, så hva synes dere. Å være flatbrystet eller silikon i en naturlig str?

Anonymkode: c8666...6cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett på tv3 sitt program fra Danmark der to leger vurderer om de kan hjelpe pasienter som har hatt misslykkede plastikkoperasjoner både med bryst og andre kroppsdeler, vil jeg på det sterkeste fraråde deg brystinplantater før du er ferdig med barnefødsler. 

For få dager siden viste de en kvinne med brystinplantater som hadde fått store problemer etter å ha blitt gravid med inplantaer i brystene. En av legene påpekte da at man venter til man er ferdig med gravidteter med inplantat ellers kan det bli "meget slemt". Det var ikke første gangen det ble sagt. Jeg har sett mange av programmene. 

Selvtilliten din sitter mellom ørene ikke i puppene. Selvtilliten kan du jobbe med å bygge opp, uten å endre på puppene og risikere at du angrer resten av livet. 

Anonymkode: 035e4...c51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

B-cup er ikke flatbrystet.

Anonymkode: 06ccf...aaa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

B-cup er ikke flatbrystet.

Anonymkode: 06ccf...aaa

Kanskje overskriften var litt misledende. Hvis jeg tar silikon så ønsker jeg å legge inn nok til en B-cup. Nå fyller jeg ikke en A engang.

TS

Anonymkode: c8666...6cd

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er ikke mann, men kanskje jeg kan hjelpe deg? 

Tok selv silikon for to måneder siden, og som deg, ville jeg ha små implantater.  Har også bare hatt 70A som jeg knapt har fylt opp, så jeg tenkte at jeg nå kunne gjøre det etter så mange år med misnøye. Mitt egentlige problem var at de var tom og rynkete etter amming. Ofte når jeg hadde sex lurte jeg på hvordan brystene mine så ut, noe som ødela veldig for meg. Skal sies at jeg aldri har fått negative kommentarer. 

Nå, i retrospektiv, ser jeg at livet ikke ble bedre. Implantatene er myke når jeg står, men når jeg ligger er de harde og står opp. Det ble ikke som jeg tenkte det skulle bli. Jeg kjenner innlegget gjennom huden, men det er heldigvis ikke synlig. 

Hvis du kun har små pupper, synes ikke jeg du skal gjøre det. 

Ting som er positivt er at den snille kjæresten min synes de er veldig fine, og de er faktisk det. Kanskje må jeg bare venne meg til det. Dessverre tror jeg at frykten for at noe vil skje alltid kommer til å spøke i tankene. 

Lykke til uansett hva du finner ut. :-) 

Anonymkode: d5f91...0f0

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker pupper, også de små. Har ingen preferanser der. Kos deg med de du har, og glem dyre, risikofylte inngrep. Jobb heller med å akseptere deg som du er. Du er fin nok.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Silly-tats er turnoff for de fleste menn.

Treff ei søt jente i går og det ble ONS. Skyffelsen var stor da det viste seg at puppene var fake. Det jeg ikke liker med silikonpupper er at de er harde, følest unaturlige og at de peker rett opp også når jenta ligger på ryggen.

Det er mye, mye bedre med naturlige små pupper! :)

Mann29

Anonymkode: 9d0c0...02b

• Liker 8
Skrevet

Ikke gjør det! En mann elsker deg for den du er.

• Liker 5
Skrevet

veninna til mi søster er ei petite blond jente. kanskje 50kg. A-cup.
hun tok en operasjon og ble veldig fornøyd med resultatet.
men, ho har fortsatt til gode å få barn.

men ang. selve operasjonen. har du tenkt å legge implantatet over eller under muskelen?
under selve muskelen koster mer, men gir et langt bedre resultat.
jeg TROR også brystene holdt seg langt bedre under/etter en graviditet om implantatet ligger under muskelen.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ikke ta silikon for faen! Naturlige pupper er deiligst uansett størrelse. Myke og gode😍 Jeg leker med både store og flatbrysta. Blir like kåt selv om det er flatt. Vær fornøyd med den du er. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Ikke gjør det! En mann elsker deg for den du er.

Dagen white knight kiosklitteratur-sitat.

Anonymkode: f5ab0...a94

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er noe som plager deg så anbefaler jeg deg å ta silikon. 

Det ser mye bedre ut enn å være flatbrystet. Hvor mange flatbrysta sex-symboler ser du rundt deg?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er noe som plager deg så anbefaler jeg deg å ta silikon. 

Det ser mye bedre ut enn å være flatbrystet. Hvor mange flatbrysta sex-symboler ser du rundt deg?

Har du sett Victoria secret modeller eller? De har ikke særlig store pupper.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, lovedrug skrev:

Har du sett Victoria secret modeller eller? De har ikke særlig store pupper.

Ikke voldsomt store nei, ihvertfall noen av dem. Men langt fra flatbrysta. 

Gjest canacas
Skrevet

TS; ikke ta en slik beslutning på hva menn liker/ikke liker. Såpass enkle er faktisk mange menn; de liker kroppen kvinnen trives i. Uavhengig av størrelse på pupp, rumpe, kjønnslepper og klitoris. 

Så tenk deg nøye om og gjør det du vil! Jeg har flere venninner med silikon, som har gått for små implantater. De ønsket føle seg vel. Ingen av de er misfornøyde, men de ventet alle til de var ferdig med barn (amming). Det er alltid risiko med operasjoner også. 

AnonymBruker
Skrevet

Flat er en million ganger bedre enn fake, dette fra en mann som liker en god håndfull.

Anonymkode: 8b492...d90

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt silikon og er kjempefornøyd. De er såpass myke at selv menn som har tatt på dem ikke har visst det. Nå hadde jeg riktignok noe brystvev fra før, og det utgjorde den store forskjellen. Det naturlige fettet dyttes frem, slik at det er det du kjenner. I tillegg til en kirurg av ypperste klasse selvsagt.

Vet det ikke er et "korrekt" svar, og at man helst skal si at silikon under alle omstendigheter er ille. Men det er uansett min erfaring og jeg vil være ærlig - elsker brystene slik de er nå.  

Når det er sagt vil jeg aldri "anbefale" noen silikon. Det er et personlig valg og jeg synes det blir feil å la andres meninger veie inn overhodet. Jeg forstår godt at mange vil råde deg til å la være, iom. at det er mange dårlige resultater der ute. Samt at mange gjør det av feil årsaker. Det kommer ikke til å være så revolusjonerende for ditt liv som du kanskje tror.

Anonymkode: 775ba...1e8

AnonymBruker
Skrevet

Bortkastede penger. Det er først og fremst fitta di som betyr noe. Har du en deilig og trang fitte er det ingen vits å forstørre puppene dine.

Anonymkode: 81c0b...8e2

Skrevet

Jobb med selvtilliten ts og oppsøk profesjonell hjelp. Du er mer enn et par pupper på to bein. Silikon kan kanskje øke selvtilliten din i begynnelsen,  men den tror jeg forsvinner efterhvert. For selvtillit av silikon er falsk, mens selvtillit uten er ekte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvtilliten din sitter mellom ørene ikke i puppene. Selvtilliten kan du jobbe med å bygge opp, uten å endre på puppene og risikere at du angrer resten av livet. 

Anonymkode: 035e4...c51

ELLER hun kan ta en enkel og omtrent helt ufarlig operasjon hos en kjent klinikk. De som er med i disse programmen har som regel tatt operasjen hos Dr. Ali's kebab og silikon i et eller annet u-land. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...