AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hei! Vi har nå et badekar med dusj. Dette synger på siste verset og må byttes ut. Det eneste alternativet jeg finner er dette: https://www.sparmax.no/?action=produkt&prodid=655&cattext=Badekar&prodtext=COMBI 2 BADEKAR 9045 R/L&k= Ser på Facebooksiden til leveradøren Sparmax at de får flere dårlige tilbakemeldinger. Vil derfor høre om noen av dere finner slike kombidusjer noe sted?? Vil helst ha uten bobler og dyser.. Anonymkode: fcbb2...bf2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Besøk en rørleggerbutikk. Vikingbad, interform osv har slike ting. Anonymkode: 40231...c82
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Får jeg lov til å spørre om det er noen spesiell grunn til at dere må ha en slik "kombiløsning", og ikke kan bruke et vanlig badekar med dusj over og dusjvegg langs kanten? Det burde i alle fall være en mye enklere løsning å få tak i til fornuftig pris og kvalitet. Anonymkode: a5089...281
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får jeg lov til å spørre om det er noen spesiell grunn til at dere må ha en slik "kombiløsning", og ikke kan bruke et vanlig badekar med dusj over og dusjvegg langs kanten? Det burde i alle fall være en mye enklere løsning å få tak i til fornuftig pris og kvalitet. Anonymkode: a5089...281 Fordi jeg ikke vil dusje rett på veggen.. Anonymkode: fcbb2...bf2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke vil dusje rett på veggen.. Anonymkode: fcbb2...bf2 Det er mulig å få tak i dusjvegger som er lavere enn normalt slik at de kan festes på badekar. Det blir litt som et dusjkabinet, bare at det står oppå badekaret. Du kan også henge opp dusjforheng som går rundt badekaret. Ha forhenget innenfor kanten når du dusjer, så kommer det ikke noe vann på vegger eller gulv. Anonymkode: b97db...a09
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig å få tak i dusjvegger som er lavere enn normalt slik at de kan festes på badekar. Det blir litt som et dusjkabinet, bare at det står oppå badekaret. Du kan også henge opp dusjforheng som går rundt badekaret. Ha forhenget innenfor kanten når du dusjer, så kommer det ikke noe vann på vegger eller gulv. Anonymkode: b97db...a09 Det blir jo ikke som et dusjkabinett. Et dusjkabinett har bunn og bakvegger. En badekarsskjerm/badekarsvegg som du snakker om er mest vanlig, men TS ønsker ikke å dusje rett på flisveggene. Anonymkode: 40231...c82 1
Akay Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Jeg kjøpte av sparmax for noen år siden. Var strålende fornøyd jeg. Ble levert med lastebil hjemme. Fikk en til å være med meg å montere for det var flatpakket, men kvalitet og produktet var helt topp. Vi kjøpte sånn stor massasjedusj med radio, boblebad og steam. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir jo ikke som et dusjkabinett. Et dusjkabinett har bunn og bakvegger. En badekarsskjerm/badekarsvegg som du snakker om er mest vanlig, men TS ønsker ikke å dusje rett på flisveggene. Anonymkode: 40231...c82 Jammen det går da an å ha slike dusjvegger på baksiden av badekaret også! Og med badekaret som bunn blir det da ganske så likt et dusjkabinett, bare litt større. Jeg kom med forslaget nettopp fordi TS ikke ville dusje rett på veggene. Anonymkode: b97db...a09 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #10 Skrevet 10. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen det går da an å ha slike dusjvegger på baksiden av badekaret også! Og med badekaret som bunn blir det da ganske så likt et dusjkabinett, bare litt større. Jeg kom med forslaget nettopp fordi TS ikke ville dusje rett på veggene. Anonymkode: b97db...a09 Det har jeg aldri sett. Har du link til det kanskje? hadde i såfall vært utrolig upraktisk med henhold til vedlikehold. Anonymkode: 40231...c82 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #11 Skrevet 10. januar 2017 10 timer siden, Akay skrev: Jeg kjøpte av sparmax for noen år siden. Var strålende fornøyd jeg. Ble levert med lastebil hjemme. Fikk en til å være med meg å montere for det var flatpakket, men kvalitet og produktet var helt topp. Vi kjøpte sånn stor massasjedusj med radio, boblebad og steam. Topp kvalitet er det ikke akkurat. Er helt ok produkter. Mye plastikk og kina-produsert, vanskelig å få tak i reservedeler etter min erfaring. Radioen sluttet fort å funke, men kan vel ikke klage til den prisen. Anonymkode: 40231...c82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå