Frkuperfekt Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Jeg er veldig usikker på om jeg er så usikker fordi jeg har vært i et veldig usunt "forhold" i mange år, men jeg spør her for råd. Jeg har som nevnt vært i et veldig usunt "forhold" i mange år. Jeg valgte til slutt å gå. Når jeg gikk møtte jeg den mest fantastiske mannen noen sinne, eller i det minste trodde jeg det. Vi har hatt det veldig koselig i en stund, og han har jevnlig møtt om å møte meg. Vel og merke igjennom hans kompis, for han er veldig tilbakeholden og sjenert. Han jobber mye, noe som betyr at han ikke er tilgjengelig på telefonen til enhver tid. Dette går veldig fint for meg, men allikevel er han ekstremt tilbakeholden. Jeg snakker mesteparten av tiden, men han deler og viser interesse. Jeg er tydeligvis veldig annerledes enn den typiske jenten han er vandt med, ettersom jeg er langt mer selvstendig. Jeg ønsker ikke å bli betalt for og er opptatt av å klare meg alene. Når han fikk vite dette(i tillegg til at jeg tar høyere utdanning og gjør det veldig bra her) trakk han seg veldig unna. Er dette noe å bruke mer energi på? Burde jeg gå nå før jeg legger mer følelser i det?
Nostalgi3M Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Frkuperfekt skrev: Jeg ønsker ikke å bli betalt for og er opptatt av å klare meg alene. Når han fikk vite dette(i tillegg til at jeg tar høyere utdanning og gjør det veldig bra her) trakk han seg veldig unna. Du truet vel det mannlige egoet hans, kanskje. Menn generelt er ikke så opptatt av at kvinner skal betale for seg selv eller ha høyere utdanning, for dem er det utseende og husstellsevner som teller mest. Sånn helt generelt, selvsagt.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 4 timer siden, Nostalgi3M skrev: Du truet vel det mannlige egoet hans, kanskje. Menn generelt er ikke så opptatt av at kvinner skal betale for seg selv eller ha høyere utdanning, for dem er det utseende og husstellsevner som teller mest. Sånn helt generelt, selvsagt. Husj! Tilbake til 50-tallet med deg!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Som mann så ser jeg ikke problemer med at kvinner har høyere utdanning enn menn, eller at de er selvstendige, er man glad i hverandre så er jo det det viktigere. At en kvinne klarer seg selv og tjener godt er vel bare positivt. Anonymkode: af4db...23b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå