Gå til innhold

Er det vanskelig for dere å få kjæreste?

For kvinner: Er det vanskelig for deg? (menn må klikke på den nederste)  

106 stemmer

1. 1. For kvinner: Er det vanskelig for deg? (menn må klikke på den nederste)

• Nei, jeg får mye oppmerksomhet fra menn, andre tar initiativ
      19
    • Nei, jeg greier raskt å finne meg noen på eget initiativ
      7
    • Det kan ta litt tid, men etter hvert tar noen stort sett kontakt
      7
    • Det kan ta litt tid, men etter en stund finner jeg noen
      8
    • Ja, det kan gå svært lang tid mellom hver mann
      15
    • Finner meg aldri kjæreste :(
      22
    • JEG ER MANN OG MÅ TRYKKE HER!
      28
  2. 2. For menn: Er det vanskelig for deg? (Kvinner må trykke på den nederste)

• Nei, jeg får mye oppmerksomhet fra kvinner
      3
    • Nei, jeg greier raskt å finne meg noen på eget initiativ
      1
    • Det kan ta litt tid, men etter hver finner jeg noen stort sett kontakt
      1
    • Det kan ta litt tid, men etter en stund finner jeg noen
      2
    • Ja, det kan gå svært lang tid mellom hver kvinne
      10
    • Finner meg aldri kjæreste :(
      12
    • JEG ER KVINNE OG MÅ TRYKKE HER!
      77

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanskelig for deg å finne en kjæreste? Tar du initiativ eller venter du på noen andre?

Anonymkode: 10eab...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av å finne meg en kjæreste akkurat, jeg vil heller ha kjemi med den jeg treffer. En kjæreste bare for å ha en kjæreste høres litt trist ut.

• Liker 11
Skrevet

Ikke så vanskelig å få seg en kjæreste, men vanskelig å få den kjæresten jeg vil ha.

• Liker 13
Gjest gjesteniluka
Skrevet

Hvem er du og hva skal du med denne undersøkelsen?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Solsikk skrev:

Hvem er du og hva skal du med denne undersøkelsen?

Hvem er du og hvorfor spør du? Ha deg heller ut av tråden med avsporingene dine, eller svar på spørsmålet.

Ja, for min del vil jeg si det er vanskelig å skaffe meg kjæreste da jeg har blitt 25 år og fortsatt aldri har hatt en kjæreste, til tross for at jeg prøver og tar initativ med jenter jeg kjenner som det gjerne skulle blitt noe mer med.

Anonymkode: e8427...626

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du og hvorfor spør du? Ha deg heller ut av tråden med avsporingene dine, eller svar på spørsmålet.

Ja, for min del vil jeg si det er vanskelig å skaffe meg kjæreste da jeg har blitt 25 år og fortsatt aldri har hatt en kjæreste, til tross for at jeg prøver og tar initativ med jenter jeg kjenner som det gjerne skulle blitt noe mer med.

Ikke gi deg! Du må nok være mer frempå og invitere mer.

Anonymkode: bc583...7bd

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bla bla bla. Hva syns du om at ting du skriver her havner i artikler i vg feks? Eller blir brukt i skolearbeid? Så vidt jeg vet er det ikke tillatt ifølge forumreglene.

Anonymkode: 0be9d...c60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er umulig fordi han jeg ble litt forelsket i er opptatt, og det kunne nok aldri fungert heller av en mengde grunner. Vet ikke om jeg er forelsket heller? Kanskje litt, jeg vet ikke. Lurer nemlig på om det er noe galt med fyren! Eller veldig mye galt da, og så er det jo det at jeg ikke akkurat syns han er verdens kjekkeste da. Nei ser mye problemer i vedkommende. Huff og huff. Eneste logiske forklaringen at jeg ble litt forelsket er at det er naturlig for single å ønske seg veldig sterkt en kjæreste, spesielt om de har blitt såret før, også tror jeg at det har med at han var fysisk tilgjengelig. Hadde vi ikke truffet hverandre så hadde jeg jo ikke blitt forelsket!!! Så jeg tror vi må ha kjent hverandre i et tidligere liv? Hvem vet? At det minner meg om en jeg en gang har vært forelsket i? Det er eneste logiske forklaringen. Tror dessuten han er autist også.

Anonymkode: 70542...867

AnonymBruker
Skrevet

Hakke peiling egentlig. Kanskje bare et oppheng? Det går nok over igjen. 😓

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er umulig fordi han jeg ble litt forelsket i er opptatt, og det kunne nok aldri fungert heller av en mengde grunner. Vet ikke om jeg er forelsket heller? Kanskje litt, jeg vet ikke. Lurer nemlig på om det er noe galt med fyren! Eller veldig mye galt da, og så er det jo det at jeg ikke akkurat syns han er verdens kjekkeste da. Nei ser mye problemer i vedkommende. Huff og huff. Eneste logiske forklaringen at jeg ble litt forelsket er at det er naturlig for single å ønske seg veldig sterkt en kjæreste, spesielt om de har blitt såret før, også tror jeg at det har med at han var fysisk tilgjengelig. Hadde vi ikke truffet hverandre så hadde jeg jo ikke blitt forelsket!!! Så jeg tror vi må ha kjent hverandre i et tidligere liv? Hvem vet? At det minner meg om en jeg en gang har vært forelsket i? Det er eneste logiske forklaringen. Tror dessuten han er autist også.

Rull inn da ærlig talt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rull inn da ærlig talt.

Hva er galt med det innlegget? Jeg tenker mye på dette og han var på besøk her igår og jeg sa han måtte gå.

Gjest canacas
Skrevet
5 timer siden, Bergtatt skrev:

Ikke så vanskelig å få seg en kjæreste, men vanskelig å få den kjæresten jeg vil ha.

Jepp. Du sa det. :)

Skrevet
5 timer siden, Bergtatt skrev:

Bingo. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg 30 år og jeg har vært forelsket to ganger. Ble avvist da jeg var 20, men interessen ble gjengjeldt da jeg var 25. Jeg er ikke en person som får mye oppmerksomhet fra menn, men jeg pleier falle for menn som er like sær som meg og som har lignende verdier, da tror jeg det er lettere at det blir gjengjeldt

Anonymkode: 44350...2d0

AnonymBruker
Skrevet

Syntes egentlig det er veldig lett å skulle få kjæreste, blir ofte sjekket opp, men avviser de fleste, enten med en gang eller etter vi har snakket litt sammen og jeg finner ut at han ikke var noe for meg. Liker heller å velge mine egne menn, da vet jeg at de har de kvalitetene jeg søker. Har egentlig bare møtt en mann på date, han var den eneste jeg til slutt ville møte, de andre avviste jeg, vi er nå blitt kjærester. :) Veldig kresen ja, men når man kan velge akkurat hvem man vil så blir man gjerne det. 

Anonymkode: c37ce...ff7

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 39 år her. Synes det er veldig vanskelig å finne en kjæreste jeg vil ha. Og jeg er på nettdatingsider, tar initiativ, og dater en del. Men det er så mye rart der ute, og jeg vil jo ha en kjæreste som passer meg, en jeg kan ha det bra med. Og en sjelden gang finner jeg en jeg liker, og da er det ofte han som ikke vil møtes mer. Eller vi dater en god stund, men han dumper meg tilslutt. Ser og at en del menn på min alder, er nå ødelagt av tidligere forhold. Eller bitre for at de ikke har kunnet få de damene de vil ha. Noe som gjør et forhold. Har nylig vært på en sånn karusell med en mann i over 1 år. Ødelagt av tidligere forhold, så ene uken så elsket han meg, og så sikker på at det skulle være oss, så gikk det 2 uker, så følte han ingenting, så elsket han meg igjen, så følte han ingenting. Og sånn gikk det. Og det kom helt ut av det blå, da vi hadde det veldig bra sammen. Men tilslutt måtte jeg bare gå.

Anonymkode: f2f70...318

• Liker 2
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bergtatt skrev:

Dette burde vært et svaralternativ. Det er av forskjellige grunner ikke gitt at det er enkelt å få seg en kjæreste bare fordi man får mye oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker mer umulig enn vanskelig.

Anonymkode: d7793...2c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Både vanskelig og enkelt. Blir sjekket opp ganske ofte og har mange som er interessert i forhold. Dessverre må jeg avvise alle siden jeg ønsker en aseksuell mann. Helt uaktuelt å date en seksuell mann. Så det er vanskelig for meg å finne en kjæreste, siden det er få aseksuelle der ute. 

Anonymkode: 2918d...68b

• Liker 1
Skrevet

Synes pollen er litt mangelfull, det er enkelt som i at jeg får nok oppmerksomhet og kunne nok ringt noen i dag og hatt en kjæreste innen en måned.

Men det er vanskelig å finne noen man vil være kjæreste med, og det er jo heller ikke gitt at det går på skinner når man først finner en. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...