AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Eg drøymer om en venna meg. Har så lyst til å knulle han. Er det lett å gå frå ven til pule ven/kjæreste? Nokon andre her som knullar venene sine? Anonymkode: eeb6f...a57
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eg drøymer om en venna meg. Har så lyst til å knulle han. Er det lett å gå frå ven til pule ven/kjæreste? Nokon andre her som knullar venene sine? Anonymkode: eeb6f...a57 Nei, ingen i hele verden gjør dette, fysj og fy! Det høres ut som du er jente, så da er sjangsen stor for at han vil si ja til kos hvis du er litt frempå og tilbyr, men det er kanskje greit om du ikke er alt for rett frem i starten og sier "hei, jeg vil knulle deg", da det kan være litt for direkt for noen, men ta ansvar for å holde en jevn eskalering. Eks inviter han over på film eller noe og begynn med å være litt fysisk med han og eskaler kontakten under filmen, så får du raskt se om han er interessert. Anonymkode: d0354...cf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå