AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Jeg kommer fra et godt hjem med mye kjærlighet og forståelse. Har aldri sett foreldrene mine krangle og har heller aldri opplevd noe veldig traumatisk som kunne gi meg dette "problemet". Rett og slett har jeg alt jeg ønsker meg - på alle plan - bortsett fra fullstendig sjelefred. Uansett hvor lykkelig jeg er, så føler jeg aldri at jeg er hjemme. Hjemme i meg selv, på en måte. Kanskje har jeg en fornemmelse av følelsen når jeg sitter ute i naturen på jakt, men ellers er det sånn at jeg helst skulle vært et annet sted enn jeg er. Og dette er uansett om jeg ønsket meg dit. Henger dere med? Mentalt og spiriuelt er jeg alltid på farten, på jakt etter noe jeg ikke ANER hva er. Tror aldri jeg kommer til å finne det, men det føles nesten som en slags sorg. Noen som aner hvor dette kommer fra? Anonymkode: 9b2ce...a01
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Kanskje du har for høye forventninger til livet. Anonymkode: 9067e...5ed
Elghund Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Hvis du savner det har du sikkert opplevd det. Som barn kanskje. Jeg assosierer til barndom av det du skriver. Et eller annet med at alt virket selvsagt og 'hjemme', jeg tror for min del fordi, jeg trodde at 'folk'/foreldre? kjente meg til bunns. Men så kan man kanskje ikke være selvstendig og voksen og ha den følelsen samtidig. I hvertfall ikke som et stabilt bakteppe. Men hvis det er en veldig påtrengende følelse av fremmedhet er det kanskje noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå