Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, lurer på om flere har opplevd at eggløsningen ikke kommer når den skal, og derfor at hele syklusen blir snudd helt på hodet? har hatt ''ganske'' gjevn syklus siste mnd, ( 34-37 dager) men denne gangen skulle jeg ha hatt eggløsning ca den 15.desember.
Tok el-tester den perioden og de viste ikke den typiske KJEMPE POSITIV slik som den skal for å få nøyaktig dag for eventuell EL..
Forventet mens var 29.desember.. og den har enda ikke kommet. tok el-test nå den 6.januar fordi jeg har hatt en del el-slim og regner da med at el ikke kom før nå. Den var kjempe positiv. da kom den første streken kjempe tydelig fram før kontrollstreken tilogmed.

andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt normalt.

Anonymkode: 6e8ff...af5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at EL blir flere uker forsinket i perioder med stress, feber, influensa, lite søvn. F eks da jeg hadde kyssesyke hadde jeg den nok ikke på 1,5 mnd, og i perioden rundt et vondt brudd ble den forsinket 1 mnd eller noe slik. 

Anonymkode: 8c47a...cc4

Skrevet

Ja har hørt det kan la seg påvirke av slikt.. men jeg har ikke vært syk eller stressa eller fått forlite søvn :P sikkert bare litt tilfeldig. Mener på jeg hadde det slik en annen gang også der mensen var en måned forsein..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...