AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hei! Nå er det ikke lenge til samboeren min og jeg skal flytte ut av leiligheten vi leier. Her er det fri tilgang til bra treningsrom, men nå blir det snart slutt på det. Jeg tenker derfor å lage et eget treningsrom i leiligheten/rekkehuset vi skal kjøpe, men har noen spørsmål. 1. Vi har sett på mange leiligheter og rekkehus. Er det "fy-fy" å lage treningsrom med tunge vekter og tredemølle i et leilighetsbygg/blokk i f.eks 3.etasje? Det blir vel mye støy for de som bor under oss da? 2. Hvor er det best å ha treningsrom? Vi har sett på rekkehus som har kjellerstue, men der vil samboeren ha spillerom, og sier at da må treningsrommet være i 2.etasje på et av soverommene. 3. Jeg har sett på treningsutstyr på gorillasports.no. Er det noen her som har erfaring med denne butikken? Det er billig, men er utstyret bra? Jeg har sett på dette: https://gorillasports.no/butikk/universal-treningsbenk-inkl-vinyl-vektsett-100-kg/ Da kan jeg fortsette å trene markløft, knebøy, stående roing, bulgarsk utfall osv. slik som jeg gjør nå. Setter pris på all hjelp! Anonymkode: 5be8d...c24
Gjest Magnifiq Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Treningsrom passer seg best i kjeller/første etasje. Og hvertfall om det er i en blokk hvor man har andre mennesker i leilighet under seg.
Pinkee Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Treningsrom i kjelleren, så får samboeren ha spillerom i 2. I blokk, så uaktuelt i annet enn i nederste bebodde etasje.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar! 😊 Tenkte at det passet best i kjeller ja. Jeg kommer til å kjøpe vektsett med 100 kg og etter hvert en tredemølle. Samboeren nekter for å ha treningsrom i kjelleren da... der skal det være kjellerstue/spillerom, så blir nok krangling nå 😜 Skal på mange visninger neste uke, men tror kanskje vi skal utelukke de som er i 4.etasje i leilighetsbygg. Heller satse på 1.etasje eller rekkehus. 😊 Noen som har erfaring med gorillasports.no forresten? Anonymkode: 5be8d...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå