Gå til innhold

Æ (nytt forsøk, denne gangen holder vi oss til tema)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lettmelk Tine x 365 x 16,10 = 5876,50 = 587,65 (1 liter per dag er helt normalt forbruk for en kjernefamilie), noe vi bruker het.

Her ønsker jeg dere skal fortsette til vi har ti ting på listen. Frukt og grønt er i utgangspunktet ikke et tema i denne tråden, hvis utgangspunktet er samme pris er Kiwis 15% mer fordelaktig og uinteressant ifb med Æ.

Anonymkode: ca8bb...d73

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Toalettpapir 11 kroner x 52 = 572 = 57,20. Yay... over en krone i uken spart.

Anonymkode: 5eb9a...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er innenfor tema eller ikke, men jeg har fortsatt ikke brukt appen for første gang.

På første handletur vil jeg jo få 10% på de 10 dyreste tingene jeg handler, og så vidt jeg har forstått det så får jeg da også rabatten for hver ting jeg kjøper selv om jeg f.eks. kjøper duplikater.

Er det noen som kan bekrefte dette? Vil det med andre ord lønne seg å storhandle (altså kjøpe fere av) dyre varer? Trenger tips til ting jeg kan kjøpe og da spesielt ting som ikke går ut på dato.

Har allerede tenkt på ting som deo, sminkefjerner, pepsi max og frossenpizza, men dette er jo ikke de største nytte-tingene uansett.

Anonymkode: 1bd13...641

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å slutte og handle hos Rema etter innføringen av dette systemet. De stenger ute mange vareslag og produsenter og det medfører at vi som forbrukere fån enda dårligere utvalg enn tidligere. Og hele ideen er jo for at Reitan-gruppen skal tjene enda mer. De er ingen samaritaner og gjør ingenting hvis ikke det medfører økte inntekter og overskudd. 

Anonymkode: 930e4...d50

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette er innenfor tema eller ikke, men jeg har fortsatt ikke brukt appen for første gang.

På første handletur vil jeg jo få 10% på de 10 dyreste tingene jeg handler, og så vidt jeg har forstått det så får jeg da også rabatten for hver ting jeg kjøper selv om jeg f.eks. kjøper duplikater.

Er det noen som kan bekrefte dette? Vil det med andre ord lønne seg å storhandle (altså kjøpe fere av) dyre varer? Trenger tips til ting jeg kan kjøpe og da spesielt ting som ikke går ut på dato.

Har allerede tenkt på ting som deo, sminkefjerner, pepsi max og frossenpizza, men dette er jo ikke de største nytte-tingene uansett.

Noe til kjøkkenet? Vaskepulver? 

Anonymkode: 84b97...b7b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du først liker å hamstre varer når du får et tilbud, så er det billigere å kjøpe vaskemiddel, såpe/shampoo/tannkrem/deodoranter/etc, dopapir, tørkepapir, hermentikk, og mye mer de ukene det er på tilbud hos feks. Europris, enn det blir på Rema 1000 selv med 10% rabatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...