Jegvetik Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hei! Jeg har en leilighet uten mye direkte sollys (faktisk ingenting), men jeg er veldig glad i grønne planter og ønsker å ha slike i hjemmet mitt. Er det noen som har noen tips til grønne planter som ikke har behov for mye sollys (dvs som egentlig kan stå i skygge)? Eventuelt hvor det er mulig å få tak i fine falske planter? Synes ikke IKEA sitt utvalg er helt det store... Tusen takk for all hjelp!
Auri Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Zamioculca/smaragdpalme kan overleve på minimalt av lys! Og den skal ha lite vann og, min står sånn til at jeg glemmer den bort, den får en skvett vann annenhver måned eller så Den generelle huskeregelen er mørke blader = mindre behov for lys
happiest Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Jeg hadde en aloe vera plante stående leeeeenge da på soverommet der jeg bodde før. Bodde i kjelleren og hadde et vindu, men det kom så og si omtrent ikke sollys inn.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Fredsliljen min har ikke noe naturlig lys, står fint Anonymkode: 9ede6...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå