AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hei! Fant akkurat en mark i rompa på ene katten min. Dyrlege har ikke åpent i morgen, men jeg har en resept liggendes på markkur fra september som jeg har brukt en gang. Usikker på om den kan hentes flere ganger. Det står "Reit. 1(semel)". Regner med dette betyr bare èn gang, eller? Hvordan i all verden skal jeg få tak i resept på markkur i dag eller i morgen? Anonymkode: ad48e...8c7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Bendelorm? Det er ikke grunn nok til å ringe veterinærvakta midt på natta. Og om du skulle gjøre det så ville du trenge et døgnåpent apotek i nærheten. Det beste alternativ jeg kan gi deg forutsetter at du bor i rimelig nærhet til et av de åpne handlesentrene på Svensk side av grensen. Apotekene på Nordby Shoppingcenter er åpne i morgen, og der får du kjøpt markkur til katt uten resept. Anonymkode: e890a...0cb
Wenda Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Det går helt fint å vente til mandag og så kontakte veterinær og begynne en kur da. Ingen hast med å måtte sette igang allerede i morgen 2
Gjest Hold the door Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
PoorTwistedMee Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Går helt fint å vente til mandag. Jeg oppdaget bendelorm hos katten min rett etter at han hadde startet på en antibiotika kur. Fikk da beskjed av dyrlegen å vente til kuren var ferdig pluss 3-4 dager. Så han fikk makkakuren 12 dager etter jeg hadde oppdaget det.
Fjaselina Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Katten lever fint med mark/orm til mandag, då får du sannsynligvis ny medisin på apoteket. Har ein gong ekstra på den resepten;)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Er ett apotek i nærheten som har åpent i morgen. Joda, ser den at jeg kan vente til mandag. Men med 3 katter er det ikke noe særlig om dette smitter. I tillegg er det vinter og 2/3 katter er innekatter.. Synes det bare er ekkelt og vente med å behandle det.. Anonymkode: ad48e...8c7
Wenda Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Om du så en orm i dag så har den hatt orm lenge. Og katter blir uansett ikke helt ormefrie Smitte hverandre gjør de uansett lenge før man ser ormer 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Ret betyr gjenta. Du får en gang også kan ekspideringen gjentaes en gang når det står 1. Altså to ganger på denne resepten kan du få ut legemiddelet. Anonymkode: 3ecb6...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå