Gå til innhold

Hvor kan jeg finne seriøse menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå til dags går det jo mye i Tinder, og jeg har jo prøvd det men det står jo god for det ryktet det har. Jeg har veldig lite erfaring med hvordan å møte folk, og kunne gjerne tenkt meg litt tips. For det første er jeg bare 23 år gammel, og vet at folk kommer til å si det er for ungt til å stresse med å finne seg kjæreste og etablere seg helt enda. Men jeg savner kjærestelivet kjenner jeg. Har hatt en lang periode som singel nå (her snakker vi 5 år), og tenker at det er på tide å se om jeg kan klare å finne meg "drømmemannen" (haha). Det jeg altså lurer på er om noen har erfaring med andre nettsteder eller apper som kan fungere for en 22 åring å finne seg noen som er seriøse og som IKKE er 40 år:fnise: Jeg har en følelse om at alle seriøse menn på datingnettsider er eldre. Jeg kan godt gå eldre, men det finnes grenser :Nikke:

Setter pris på alle tips og eventuelle erfaringer med for eksempel gode nettsider, apper eller andre steder å møte seriøse menn!

Anonymkode: c79fb...984

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk de sosiale antennene dine til å se hvem du ønsker å være kjæreste med og hvem som ønsker å være kjæreste med deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

Bruk de sosiale antennene dine til å se hvem du ønsker å være kjæreste med og hvem som ønsker å være kjæreste med deg. 

Nå har ikke jeg så mange i min omgangskrets som jeg kunne tenke meg å være sammen med akkurat, ellers ville jeg kanskje ikke spurt om tips på kvinneguiden om hvordan møte nye folk?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Match eller i butikken

Anonymkode: ea723...ff9

AnonymBruker
Skrevet

På nakenprat. 

Anonymkode: 6112b...b00

Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg så mange i min omgangskrets som jeg kunne tenke meg å være sammen med akkurat, ellers ville jeg kanskje ikke spurt om tips på kvinneguiden om hvordan møte nye folk?

TS

Tipset var egentlig ment for de du møter gjennom apper og slikt.  

Endret av Hermine Grang
Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Tinder er ikke bare for de som vil ha sex altså. Uansett der det er mest utvalg. Vet ikke hvordan sukker er nå, men på et tidspunkt var det iallefall en del under 30 der.

Skrevet

<--- Singel *hint hint* ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...