AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg (mann) har vært aktiv med nettdating (Sukker) noen måneder nå. Ser at det er mange profiler som ikke har bilder. Jeg søker etter voksne damer (40+). Når det gjelder profiler uten bilde er det sikkert mange grunner til det, men for meg så tolker jeg det som at man har noe å skjule. Akkurat som niqab-debatten en tid tilbake. Får tidvis tilsendt henvendelser fra profiler uten bilde, men unnlater å respondere på slike. Hva mener dere? Anonymkode: e5e9b...76e 1
Teethgrinding Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Ifølge ett av argumentene bak niqab-terroren, så ja. Absolutt. Hvordan skal man forholde seg til noen som velger å skjule seg? Hvis jeg stiller opp i en bank med finlandshette blir jeg faktisk arrestert. Slipper jeg unna i niqab? Ja, sannelig gitt. Det er en snodig verden der religion har spesielle rettigheter som andre ikke har. Som samer. Vurderer å bli same. Vent, det går ikke sier du? Nei, vitterlig, her er det goder forbeholdt rase. Trodde vi var ferdige med den slags i 1945. Men neida. Akk, det prinsipielle er så vanskelig! Kan ikke bare de som har blitt tråkket på få masse ekstragreier da?? Vel, hadde det bare vært så enkelt kjæreste menighet. Du får bare noe gratis dersom du er en homofil, tvekjønnet, "same" i opposisjon til "nordmenn". Urettferdighet er bare urettferdig dersom det går løs på noen som ikke eier noen ting. Alle vet at eiendom er det samme som å måtte beklage ens eksistens. Klart du skal skamme deg, du som har gjort alt riktig. Betale skal du også. Vel fortjent, ditt avskum. Æsj, rikfolk med sin fancy mastergrad som tror de er noe. /Rant over. ...men jo, det er et premiss i dating at man viser hvem man er. Ellers er man det jeg kaller en "lurker". Ei gjedde i sivet. En som vil ha alle fordelene uten alle ulempene. Feige jævler. Vis trynet ditt, ellers! (Man må jo friste folk litt her).
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Da jeg var på sukker ble profilbilde mitt fjernet etter kort tid. Prøvde to ganger, men ettersom det stod at man ble utestengt fra datingsiden hvis man brøt reglene antall ganger (husker ikke), så lastet jeg opp bildene i Album. Syntes det var skikkelig dårlig gjort, for det var ingenting jeg hadde gjort galt. Sammenlignet med andre bilder også. Menn spurte meg hvorfor jeg ikke hadde profilbilde og måtte forklare at det ble fjernet, men at jeg hadde bilder i albumet. Slitsomt og unødvendig. Var en mann som ikke hadde bilde, men som spurte om han skulle sende på epost. Sa ja til det, men var ikke tiltrukket av han på bilde, så ble litt kleint. Så de fleste velger nok å ikke laste opp bilde(r), men det kan jo også være tilfeller som med meg. Kanskje ta en kikk i albumene til damene? Anonymkode: cef59...000
A-nonym Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Datingprofiler uten bilde er uaktuelt å ha kontakt med for meg. For stor risiko at de har dame eller andre grunner til å ikke ville bli gjenkjent.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Enig, jeg unnlater å svare tilbake, dersom noen uten bilde tar kontakt. Anonymkode: beeb9...6c8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har aldri profilbilde rett og slett fordi jeg kommer fra en relativt liten by og liker ikke bli gjenkjent som "hu der på sukker e.l" når jeg for.eks er og handler, eller verre, når jeg er på jobb. Jeg selv har kjent igjen mange bare av å ha sett profilen en gang. Men jeg sender alltid bilde på forespørsel da så ser ikke helt problemet. Anonymkode: 1df28...211 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå