Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett I, Robot? Hva synes dere om den isåfall?

Jeg hadde litt lave forventinger til den, ettersom jeg ikke er fan av science/fiction sjangeren - men ble faktisk positivt overrasket :-) Synes den var spennende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns den var underholdende, og helt grei, men det er ikke en film jeg ønsker å eige. av robotfilmer syns jeg the centenial man med robin williams er best :)

Skrevet

Synes den var helt ok. Will Smith er jo alltid et pluss, etter min mening. :wink:

Den blir nok kjøpt på DVD etterhvert, men da hovedsaklig for ungens skyld.

Skrevet

Har nettopp sett den nå! Syns den var bra jeg, men så like jeg generelt sci-fi filmer da.. :wink:

Skrevet

Meget bra film, god story og Will WSmith er endelig litt alvorlig.

Det eneste jeg ikke liker med filmen er den ekstreme produktplasseringen, men men - det kan jeg heller leve med.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg har også sett den, helt uten forventninger. Var en helt grei underholdnings-framtidsfilm. Ikke dårlig, men heller ikke noen god film. En film jeg ser en gang og er ferdig med (ser den kanskje igjen på TV om noen år, men kjøper den ikke).

:D

Skrevet

Jeg så den , og likte den. Har ikke lest originalnovellen, så jeg trengte ikke irritere meg over endringer der. Jeg likte rollen til Will Smith, jeg likte roboten, jeg likte designet og jeg likte historien.

Catzy

Skrevet

Asimov er kul, men ikke best. Filmen er nok bra, har dog ikke sett...

Milo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...