Gå til innhold

Ble jeg "avvist" av potensiell Tinder date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket en del med en fyr på Tinder, samtalen går veldig bra og det virker som vi har mye å snakke om. Han inviterte meg så på en date som da skulle vært i dag. Men igår så avlyste han fordi han plutselig hadde så mye å gjøre i helgen, men skrev noe om at han skulle komme tilbake til meg med en annen dag. 

Nå begynte jeg å lure litt på om han kanskje fikk date med en annen og finere jente isteden, så da avlyste han med meg? Og at planen er å invitere meg igjen om det ikke funker med hun andre? 

Hva tror dere?

Anonymkode: 09dcc...2d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

You got to be kidding me!? Du har virkelig ikke godt av å være på Tinder. 

Anonymkode: 8a156...6ea

• Liker 1
Skrevet

Det trenger jo absolutt ikke å være hva som har hendt. Her tror jeg du overanalyserer situasjonen. Du får bare vente å se hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo egentlig umulig å si. Lite sannsynlig at sannheten noen gang kommer for en dag selv om det blir en date på dere på et senere tidspunkt.

Skrevet

Det kan vi umulig vite. Tror du legger alt for mye i dette. Kanskje sjekke en annen plass enn tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Sånn gjorde jeg også for mange år siden. Da fikk jeg rett og slett kalde føtter. Stor forskjell å sitte og chatte og planlegge møter, men da vi skulle møtes face to face føktes det rart og uvirkelig :/

Anonymkode: 4b8c4...f05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...