AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg har snakket en del med en fyr på Tinder, samtalen går veldig bra og det virker som vi har mye å snakke om. Han inviterte meg så på en date som da skulle vært i dag. Men igår så avlyste han fordi han plutselig hadde så mye å gjøre i helgen, men skrev noe om at han skulle komme tilbake til meg med en annen dag. Nå begynte jeg å lure litt på om han kanskje fikk date med en annen og finere jente isteden, så da avlyste han med meg? Og at planen er å invitere meg igjen om det ikke funker med hun andre? Hva tror dere? Anonymkode: 09dcc...2d8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 You got to be kidding me!? Du har virkelig ikke godt av å være på Tinder. Anonymkode: 8a156...6ea 1
okey Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Det trenger jo absolutt ikke å være hva som har hendt. Her tror jeg du overanalyserer situasjonen. Du får bare vente å se hva som skjer. 1
Vifsla Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Det er jo egentlig umulig å si. Lite sannsynlig at sannheten noen gang kommer for en dag selv om det blir en date på dere på et senere tidspunkt.
Sirah Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Det kan vi umulig vite. Tror du legger alt for mye i dette. Kanskje sjekke en annen plass enn tinder?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Sånn gjorde jeg også for mange år siden. Da fikk jeg rett og slett kalde føtter. Stor forskjell å sitte og chatte og planlegge møter, men da vi skulle møtes face to face føktes det rart og uvirkelig :/ Anonymkode: 4b8c4...f05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå