AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg hadde en diskusjon med min venninne..vi er begge prøvere, hun og mannen har prøvd i over 3 år nå uten å bli gravid, hun har ingen barn fra før. Legene sier at det ikke er noe mer de kan gjøre for den. Jeg og mannen har 3 barn fra før og prøver nå på 4 mann, vi har prøvd i 16 mnd uten hell. Jeg mener at det er akkurat like ille for oss å ikke bli gravide som det er for henne. Vi ønsker oss virkelig 4 -6 barn og sorgen over å ikke få det barnet er nok minst like stort som å ikke få noen barn i det hele tatt, hun vet jo ikke hva hun går glipp av. Jeg synes hun bør ha mer sympati for meg, men hun tenker bare på seg selv! Bør jeg dumpe henne? Anonymkode: 4f488...cd9
Nuith Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 høres ikke ut som om dere bør omgås nei, med så lite empati for hverandre. 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 Populært innlegg #3 Skrevet 7. januar 2017 Ja, for hennes del bør du dumpe henne. Hun fortjener mye bedre enn deg. Du har 3 barn. Hun må gå igjennom livet barnløst. Utrolig stor forskjell. og til sist, tror jeg faktisk ikke på dette. Du er for langt nede i vinflaska og er bare ute etter å provosere. Anonymkode: e9ae8...bc0 55
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Det er selvfølgelig verre for de som ikke har barn fra før. Helt utrolig at du i det hele tatt kan sammenligne situasjonene. Anonymkode: 0a2a3...966 15
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Jeg er enig med din venninne. Det er verre å ikke ha noen barn enn å ikke kunne få barn nummer 4 eller 5. Anonymkode: 12d39...168 16
Jordbæra Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en diskusjon med min venninne..vi er begge prøvere, hun og mannen har prøvd i over 3 år nå uten å bli gravid, hun har ingen barn fra før. Legene sier at det ikke er noe mer de kan gjøre for den. Jeg og mannen har 3 barn fra før og prøver nå på 4 mann, vi har prøvd i 16 mnd uten hell. Jeg mener at det er akkurat like ille for oss å ikke bli gravide som det er for henne. Vi ønsker oss virkelig 4 -6 barn og sorgen over å ikke få det barnet er nok minst like stort som å ikke få noen barn i det hele tatt, hun vet jo ikke hva hun går glipp av. Jeg synes hun bør ha mer sympati for meg, men hun tenker bare på seg selv! Bør jeg dumpe henne? Anonymkode: 4f488...cd9 Jeg må faktisk si at det å ikke kunne få barn er vondt uansett. Hver eneste måned uten positivt svar er en skuffelse. Men når man har flere barn fra før har man allerede opplevd lykken. Du har opplevd lykken 3 ganger! Hun har ikke opplevd denne lykken i det hele tatt. Er du i stand til å sette deg inn i det? Hvis ikke bør du ta avstand fra henne. Det å ikke kunne se ting fra en venns side i det hele tatt gir ikke et godt vennskap. 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Dette er jo helt galskap... det er jo mye værre for henne å ikke kunne gå gravid eller kunne få barn og du har 3 fra før... du fortjener ikke henne som venn og burde bare sitte hjemme å syns synd på deg selv alene... Anonymkode: 4d6b1...1b1 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 39 minutter siden, frk.Sanna skrev: Dette må være en trolletråd🙈 Jeg trodde du sammenlignet akkurat dette i en annen tråd? Du har tre barn fra før av og skrev at det føltes helt likt for deg som for andre som ikke har barn fra før? Anonymkode: 4f488...cd9
Vin_fruen Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde du sammenlignet akkurat dette i en annen tråd? Du har tre barn fra før av og skrev at det føltes helt likt for deg som for andre som ikke har barn fra før? Anonymkode: 4f488...cd9 ja ser ut som det som blir sagt i tråden "trist av å se TR igjen" å jeg er enig det de andre sier, trist for begge to, men å gå ett helt liv uten å få barn og ikke ha noen som er ditt kjøtt å blod og som du kan føre videre når du er død... må være knusende. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 6 minutter siden, Vin_fruen skrev: ja ser ut som det som blir sagt i tråden "trist av å se TR igjen" å jeg er enig det de andre sier, trist for begge to, men å gå ett helt liv uten å få barn og ikke ha noen som er ditt kjøtt å blod og som du kan føre videre når du er død... må være knusende. Klart det må være det, men Ts skrev ikke noe om at hun var barnløs og kommer etterpå å spørr om jeg ikke hadde barn fra før og på en måte jeg hadde ingen grunn for å føle meg trist når mensen kom😊 Anonymkode: 0881b...be6 1
frk.Sanna Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde du sammenlignet akkurat dette i en annen tråd? Du har tre barn fra før av og skrev at det føltes helt likt for deg som for andre som ikke har barn fra før? Anonymkode: 4f488...cd9 Nei jeg skrev at jeg hadde følt på det samme som TS skrev og det var bare en ærlig tilbakemelding, for jeg gjorde det og synst det var vanskelig med den lange prøveperioden. Mannen min har ikke barn. Er vel lov å føle seg trist selv om man har barn fra før? Jeg har aldri sammenlignet meg med noen som er barnløse. Da må dere lese hva Ts skrev og min tilbakemelding. 1
frk.Sanna Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 Blir veldig trist hver gang TR kommer.. Jeg har bare lyst å grine og føler at jeg/vi gjør noe feil. Har sex alle de "teoretisk rette" dagene men allikevel så klaffer det ikke... Legen sier at alt er så det skal være med oss så det er veldig frustrende. Noen andre som tar det skikkelig tungt hver måned? Dette skrev TS. Her står det ingenting om at Ts er barnløs? Har ikke andre som føler på noe lunde like følelser lov til å føle det? Jeg/vi tok det tungt mnd hver gang mensen kom iallefall!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Hey du "frk.sanna". Kjente igjen din "historie" i tråden "trist av å se TR igjen" og samme greia har du skrevet i flere tråder der du ikke er annonym.. Og i tråden "trist av å se TR igjen" skriver du jo at det er like ille for de som ikke blir gravide med barn ifra før.. Så skjønner jo at dette er deg.. Når du deler helt likt samme greia i forskjellige tråder og veksel som anonym og ikke.. Skjønner jo at det er deg da.. Så hvorfor skriver du at dette må være trolletråd når du var enig i dette i en annen tråd?? Det som er rart er at denne tråden ble oppdrettet få minutter etter at du svarte hun i "trist av å se TR igjen" at det er like ille for deg med barn ifra før av som det er for hun. Rart.. Tror denne venninen du skriver om her er egentlig denne trådstarten til "trist av å se TR igjen" at du ble så provosert. Og trodde flere var enige i deg.. Men Desverre.. Det er MYE værre å være barneløs enn å ha barn ifra før å ikke bli gravid igjen. Du ANER ikke!!!! Oog du har jo blitt gravid igjen! Gratulerer sååå mye! Den andre vennen din må få den i fleisen nok en gang! Å du som sytet til henne for å ikke få til nr 3 eller var det 4??? Skam deg. Håpet venninen din dumper deg. Du sitter vel å gliser for den positive testen når du deler det med henne også. For så lenge du klarer det selv så er vel det helt greit?.. Anonymkode: df6f8...f3b 3
frk.Sanna Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 Jeg kom tilfeldig borti annonymknappen i farta. Det skjer innimellom helt uten vilje. Jeg har aldri sagt at det er det samme. Skjønner ikke hvor du har det fra, men jeg var seriøst når jeg skrev at dette må være en trolletråd! 1
frk.Sanna Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Sitter å rister på hode. Jeg har ikke opprettet denne tråden, men ja jeg gliser og er evig lykkelig for at jeg har testet positivt, men jeg finner meg ikke i å for skylden for å lage en tråd eller si ting jeg aldri har sagt!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hey du "frk.sanna". Kjente igjen din "historie" i tråden "trist av å se TR igjen" og samme greia har du skrevet i flere tråder der du ikke er annonym.. Og i tråden "trist av å se TR igjen" skriver du jo at det er like ille for de som ikke blir gravide med barn ifra før.. Så skjønner jo at dette er deg.. Når du deler helt likt samme greia i forskjellige tråder og veksel som anonym og ikke.. Skjønner jo at det er deg da.. Så hvorfor skriver du at dette må være trolletråd når du var enig i dette i en annen tråd?? Det som er rart er at denne tråden ble oppdrettet få minutter etter at du svarte hun i "trist av å se TR igjen" at det er like ille for deg med barn ifra før av som det er for hun. Rart.. Tror denne venninen du skriver om her er egentlig denne trådstarten til "trist av å se TR igjen" at du ble så provosert. Og trodde flere var enige i deg.. Men Desverre.. Det er MYE værre å være barneløs enn å ha barn ifra før å ikke bli gravid igjen. Du ANER ikke!!!! Oog du har jo blitt gravid igjen! Gratulerer sååå mye! Den andre vennen din må få den i fleisen nok en gang! Å du som sytet til henne for å ikke få til nr 3 eller var det 4??? Skam deg. Håpet venninen din dumper deg. Du sitter vel å gliser for den positive testen når du deler det med henne også. For så lenge du klarer det selv så er vel det helt greit?.. Anonymkode: df6f8...f3b Det er ikke hun som er TS til dene tråden, det er jeg som er ts. Jeg har fått meg en liten tankevekker og ser at jeg må skjerpe meg! Anonymkode: 4f488...cd9 1
frk.Sanna Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hey du "frk.sanna". Kjente igjen din "historie" i tråden "trist av å se TR igjen" og samme greia har du skrevet i flere tråder der du ikke er annonym.. Og i tråden "trist av å se TR igjen" skriver du jo at det er like ille for de som ikke blir gravide med barn ifra før.. Så skjønner jo at dette er deg.. Når du deler helt likt samme greia i forskjellige tråder og veksel som anonym og ikke.. Skjønner jo at det er deg da.. Så hvorfor skriver du at dette må være trolletråd når du var enig i dette i en annen tråd?? Det som er rart er at denne tråden ble oppdrettet få minutter etter at du svarte hun i "trist av å se TR igjen" at det er like ille for deg med barn ifra før av som det er for hun. Rart.. Tror denne venninen du skriver om her er egentlig denne trådstarten til "trist av å se TR igjen" at du ble så provosert. Og trodde flere var enige i deg.. Men Desverre.. Det er MYE værre å være barneløs enn å ha barn ifra før å ikke bli gravid igjen. Du ANER ikke!!!! Oog du har jo blitt gravid igjen! Gratulerer sååå mye! Den andre vennen din må få den i fleisen nok en gang! Å du som sytet til henne for å ikke få til nr 3 eller var det 4??? Skam deg. Håpet venninen din dumper deg. Du sitter vel å gliser for den positive testen når du deler det med henne også. For så lenge du klarer det selv så er vel det helt greit?.. Anonymkode: df6f8...f3b Dette har jeg skrevet og ja jeg mente det jeg skrev ang troll for det var en helt annet diskusjon selv om det føltes som jeg ikke hadde lov å føle meg trist når mensen kom mnd etter mnd siden jeg hadde 3 barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 2 minutter siden, frk.Sanna skrev: Sitter å rister på hode. Jeg har ikke opprettet denne tråden, men ja jeg gliser og er evig lykkelig for at jeg har testet positivt, men jeg finner meg ikke i å for skylden for å lage en tråd eller si ting jeg aldri har sagt! Beklager hvis det ikke er deg som har laget tråden.. Var bare utrolig rart at denne dukket opp like etter at du nevne noe av det samme i en annen tråd.. Samma det.. Du kan jo bare svare med å bruke annonym igjen da, fir da skjønner vi jo at det ikke var du som var trådstarteren.. Er jo ikke akkurat for å legge skylden på noen her.. Men er så domt når folk her inne "lager" sine historier for å provosere på sårbare ting. Anonymkode: df6f8...f3b
frk.Sanna Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager hvis det ikke er deg som har laget tråden.. Var bare utrolig rart at denne dukket opp like etter at du nevne noe av det samme i en annen tråd.. Samma det.. Du kan jo bare svare med å bruke annonym igjen da, fir da skjønner vi jo at det ikke var du som var trådstarteren.. Er jo ikke akkurat for å legge skylden på noen her.. Men er så domt når folk her inne "lager" sine historier for å provosere på sårbare ting. Anonymkode: df6f8...f3b Kjente jeg ble oppriktig lei meg her, for jeg er virkelig ikke en så ond person. Jeg håpte mitt bidrag kunne berolige TS og nevnte heller ikke at jeg hadde 3 barn fra før selv. Det er nok helt tilfeldig at jeg kommenterte den andre rett etterpå siden jeg var logget på. Får den tråden var jo langt fra normal! Jeg bare skjønnte ikke hvorfor TS lurte på hvorfor jeg kunne si det som jeg skrev siden jeg hadde barn fra før. Jeg føler meg utrolig heldig som har fått en ny start sent i live og som nå forhåpentligvis skal få barn sammen min store kjærlighet. Jeg har en bakgrunn som aleinemor helt siden barna mine var veldig små og hatt det beintøfft og har endelig en mann som virkelig er der for oss som har et stort ønske om å bli pappa❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå